עדיין מלאים בעובש
בפרי ניר כנראה לא שמים על הלקוחות שממשיכים לגלות עובש ותולעים באריזות רסק העגבניות של החברה. משרד הבריאות התחייב לבדוק
בכתבה שפורסמה הסבירה מנהלת המותג בפרי ניר כי העובש נוצר כתוצאה מבעיה באיטום האריזה וכי הבעיה בתהליכי תיקון, אך חצי שנה לאחר הפרסום, הצרכנים ממשיכים לקבל מוצרים שמסכנים את בריאותם.
לקוחות רבים שפנו למערכת nrg מעריב מתארים בחלחלה מוצרים שהתאריך הנקוב עליהם נותן להם תוקף לעוד שנה אך בתוכם ניתן למצוא כתמי עובש ותולעים. ר' מחולון מספרת: "לפני כשבוע רכשתי 12 גביעים גדולים של רסק עגבניות פרי-ניר. כאשר הגעתי הביתה ורציתי להכין ארוחת צהריים לי ולמשפחתי נדהמתי לגלות שהרסק היה מלא בעובש ובירוקת מגעילה. באותו רגע כל ארוחת הצהריים שלי נהרסה מהבחילה שחשתי. ולחשוב שיכולתי להכין ארוחה מלאת עובש למשפחתי", אומרת ר'.
גם ל-ע' ארע מקרה דומה: "עמדתי לבשל ארוחת ערב עם רסק העגבניות, ולפתע גיליתי שהוא מקולקל, על אף שהתאריך שלו היה אמור לפוג רק בקיץ הבא. כל אותו הערב לא הפסקתי להקיא", מספרת ע'.
כאשר פנינו ישירות לחברת פרי-ניר ודרשנו תשובות על כך שלא הסירו את המוצר המקולקל מהמדפים לאחר התחקיר הקודם שערכנו, נמסר לנו באופן מפליא למדי כי כל חברה שמייצרת מזון עשויה להתקל בתופעה דומה, עקב הכמויות הרבות שהיא משווקת וכי "לא ניתן לעשות משהו כנגד זאת". מאוחר יותר, מסרה לנו אשת יחסי הציבור של החברה כבר תשובה יותר דיפלומטית בה נכתב, כי "הנושא נבדק לגופו ומטופל כעת במחלקת הפיתוח של החברה, בה נבדק כיצד נפתחים מכסי רסק העגבניות לאחר אספקתם לרשתות השיווק".
ממשרד הבריאות נמסר, כי בעקבות פניית צרכנות הוגנת הועברה הפנייה לשרות המזון הארצי וללשכת הבריאות המחוזית לשם בדיקת הנושא.
מהי "צרכנות הוגנת"?
אתר "צרכנות הוגנת" נועד כדי לעזור ולהילחם לשיפור תרבות השירות. דרך האתר תוכלו להתלונן על שירות שלא קיבלתם
או על יחס לא הוגן. אנו ננסה להתגייס למענכם ולעזור לכם לקבל את השירות הראוי.
לשליחת תלונות: אתר צרכנות הוגנת