גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


סקר TIM חצי שנתי: החשיפה לאתר דה מרקר צנחה ב-16%

במרבית אתרי הכלכלה חלה ירדה באחוזי החשיפה בחצי שנה שחלפה, גוגל עדיין מדורג במקום הראשון

צחי הופמן | 17/7/2008 7:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
החשיפה לאתר nrg מעריב עלתה בחודש האחרון מ- 25.9% במאי ל-26.6% בחודש יוני. כך עולה מסקר TIM שפורסם אתמול (ד').
 
החשיפה לאתר nrg עלתה
החשיפה לאתר nrg עלתה 

באתרי הכלכלה דה מרקר וגלובס חלה ירידה באחוזי החשיפה מאז דצמבר 2007 ועד חודש יוני. אתר דה מרקר דורג במקום ה-16, עם ירידה של 15.8% מהגולשים בישראל ל-13.6% - ירידה של 16.1%. גלובס, המדורג במקום ה-20, ירד מ-14.8% ל- 12.4% - ירידה של 19.3%.

מנוע החיפוש גוגל עדיין מדורג במקום הראשון עם אחוז חשיפה

של 90.2% לעומת 87.8% בדצמבר אשתקד. אתר וואלה, אשר דורג במקום השני, ירד מ-73% ל- 67.4%. כך גם אתר ynet המדורג במקום השלישי, שירד מ-63% ל- 59.7%.

אתר נענע 10 התחזק מ-31.7% ל- 32.7%. פורטל MSN, שעובר ימים קשים, מדורג במקום השישי, לאחר שירד מ-32.9% ל- 29.9%.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים