סקר TIM חצי שנתי: החשיפה לאתר דה מרקר צנחה ב-16%
במרבית אתרי הכלכלה חלה ירדה באחוזי החשיפה בחצי שנה שחלפה, גוגל עדיין מדורג במקום הראשון

החשיפה לאתר nrg עלתה
באתרי הכלכלה דה מרקר וגלובס חלה ירידה באחוזי החשיפה מאז דצמבר 2007 ועד חודש יוני. אתר דה מרקר דורג במקום ה-16, עם ירידה של 15.8% מהגולשים בישראל ל-13.6% - ירידה של 16.1%. גלובס, המדורג במקום ה-20, ירד מ-14.8% ל- 12.4% - ירידה של 19.3%.
מנוע החיפוש גוגל עדיין מדורג במקום הראשון עם אחוז חשיפה
של 90.2% לעומת 87.8% בדצמבר אשתקד. אתר וואלה, אשר דורג במקום השני, ירד מ-73% ל- 67.4%. כך גם אתר ynet המדורג במקום השלישי, שירד מ-63% ל- 59.7%.
אתר נענע 10 התחזק מ-31.7% ל- 32.7%. פורטל MSN, שעובר ימים קשים, מדורג במקום השישי, לאחר שירד מ-32.9% ל- 29.9%.