רמי לוי מסתער על פסח: בכל יום מוצר אחר בשקל אחד

למעריב עסקים נודע כי ברשת שיווק השקמה יציעו לאורך השבוע הבא מוצרים שונים בשקל, ללא התניית קנייה: בראשון למשל, תוכלו לקנות קילו בשר במחיר הסמלי

נורית קדוש | 17/3/2010 7:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מבצעי ההנחות המתוכננים לשבוע הבא עלולים להביא לדחיית הקניות לקראת החג. למעריב עסקים נודע כי ברשת שיווק השקמה, שבבעלות רמי לוי, נערכים להציע לאורך כל השבוע הבא מוצרים שונים בשקל אחד בלבד - ללא התניית קניה.

על פי תוכניתו של לוי, בימים ראשון ושני יוכלו הלקוחות לקנות קילו בשר בשקל; בימים שלישי ורביעי תימכר חבילת מצות בשקל; בימים חמישי ושישי תציע הרשת בקבוק ליטר של מיץ ענבים בשקל; במוצ"ש יימכרו 12 ביצים בשקל; וביום ראשון ובערב החג יציע לוי קילו עוף בשקל אחד.

בשנה שעברה הציע לוי חבילת מצות וגביע גבינה לבנה בשקל, אך בעקבות התנפלות הקונים אזל המלאי מהר מהצפוי. כתוצאה הוחלט להחליף את המוצר בכל יומיים. על פי ההערכות יעלה המבצע ללוי כ‭1.5-‬ מיליון שקל.

בתוך כך, פתח אתמול לוי סניף חדש בפרדס חנה, כשבועיים לאחר
פרסום הדוחות הכספיים של הרשת שהציגו מכירות של ‭1.348‬ מיליארד שקל - עלייה של ‭43%‬ לעומת אשתקד. שיעור הרווח הגולמי של לוי עומד על ‭,23%‬ בעוד מתחרותיו - שופרסל ורבוע כחול - מחזיקות ברווח גולמי בגובה ‭28%-26%‬ בהתאמה.

למרות ששיעור הרווח הגולמי של המתחרות גבוה יותר, מוביל לוי בשיעור הרווח התפעולי העומד על ‭,7.4%‬ לעומת ‭3.3%‬ ברבוע כחול ו‭4.5%-‬ בשופרסל.

ביטוי נוסף להצלחה של לוי ניתן למצוא ברווח הנקי המסתכם ב‭73.5-‬ מיליון שקל. הרווח הנקי של רבוע כחול על הכנסות של ‭7.349‬ מיליארד שקל, הסתכמו ב‭97.8-‬ מיליון שקל בלבד. בשופרסל רשמו רווח נקי של 323 מיליון שקל על הכנסות של מעל 11 מיליארד שקל.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים