רמי לוי מסתער על פסח: בכל יום מוצר אחר בשקל אחד
למעריב עסקים נודע כי ברשת שיווק השקמה יציעו לאורך השבוע הבא מוצרים שונים בשקל, ללא התניית קנייה: בראשון למשל, תוכלו לקנות קילו בשר במחיר הסמלי
על פי תוכניתו של לוי, בימים ראשון ושני יוכלו הלקוחות לקנות קילו בשר בשקל; בימים שלישי ורביעי תימכר חבילת מצות בשקל; בימים חמישי ושישי תציע הרשת בקבוק ליטר של מיץ ענבים בשקל; במוצ"ש יימכרו 12 ביצים בשקל; וביום ראשון ובערב החג יציע לוי קילו עוף בשקל אחד.
בשנה שעברה הציע לוי חבילת מצות וגביע גבינה לבנה בשקל, אך בעקבות התנפלות הקונים אזל המלאי מהר מהצפוי. כתוצאה הוחלט להחליף את המוצר בכל יומיים. על פי ההערכות יעלה המבצע ללוי כ1.5- מיליון שקל.
בתוך כך, פתח אתמול לוי סניף חדש בפרדס חנה, כשבועיים לאחר
פרסום הדוחות הכספיים של הרשת שהציגו מכירות של 1.348 מיליארד שקל - עלייה של 43% לעומת אשתקד. שיעור הרווח הגולמי של לוי עומד על ,23% בעוד מתחרותיו - שופרסל ורבוע כחול - מחזיקות ברווח גולמי בגובה 28%-26% בהתאמה.
למרות ששיעור הרווח הגולמי של המתחרות גבוה יותר, מוביל לוי בשיעור הרווח התפעולי העומד על ,7.4% לעומת 3.3% ברבוע כחול ו4.5%- בשופרסל.
ביטוי נוסף להצלחה של לוי ניתן למצוא ברווח הנקי המסתכם ב73.5- מיליון שקל. הרווח הנקי של רבוע כחול על הכנסות של 7.349 מיליארד שקל, הסתכמו ב97.8- מיליון שקל בלבד. בשופרסל רשמו רווח נקי של 323 מיליון שקל על הכנסות של מעל 11 מיליארד שקל.