המכונית של בטר פלייס תגיע לארץ ב2011-
החל מהרבעון הראשון של 2011, יוצעו בישראל מכוניות חשמליות מתוצרת רנו "פלואנס" על בסיס תשלום חודשי קבוע, בהתאם לחבילת קילומטרים בה יבחר הלקוח
מצברי המכונית ימולאו באמצעות מתקני טעינה, שיוצבו ליד ביתו של הלקוח ובחניון במקום העבודה. בנוסף, החברה תציב תחנות להחלפה מהירה של מצברים בדרכים בין-עירוניות, שישרתו לקוחות היוצאים לנסיעות ארוכות.
ויינשטוק אמר שבשלב ההשקה תסתפק החברה ב100-70- תחנות החלפה, שכן מרבית הנסיעות הן עירוניות ולכן הנהגים לא יזדקקו כמעט לשירות. "המטרה העיקרית של תחנות ההחלפה היא להקנות לנהג ביטחון שלא ייתקע גם בנסיעה ארוכה במסלול לא מוכר", אמר ויינשטוק.
בקשר לבעיית הקרינה שהתגלתה במכוניות חשמליות
והיברידיות אמר ויינשטוק: "הבעיה התעוררה בשל טעות בתכנון במכוניות שנבדקו. הבעיה תיפתר במכוניות שישווקו באמצעות הרחקת המערכות פולטות הקרינה מתא הנוסעים".
לפי הצהרות רנו, השקת הגרסה החשמלית תהיה בתחילת ,2011 כאשר המכוניות הראשונות ישווקו בישראל. המיזם, שבו הושקעו עד כה למעלה מ600- מיליון דולר, מעורר עניין רב בקרב משקיעים ואנשי תעשיית הרכב בגלל הפתרון החדשני לבעיות האנרגיה ואיכות הסביבה. אולם סיכויי הצלחתו אינם ברורים: המכוניות החשמליות שהוצגו עד כה לא מתאימות לנסיעה למרחקים ארוכים בעומס מלא.
מחירן הגבוה של הסוללות הנטענות מייקר מאוד את המכונית החשמלית - ומחירה עשוי להיות כפול (לפני הטבת מס) ממחיר מכונית דיזל מקבילה. ויינשטוק אמר בסוף השבוע כי התחשיבים מבוססים על ההערכה שהמס שיוטל על המכונית החשמלית יהיה 10% בלבד, לעומת כ90%- על רכב פרטי רגיל.

נקודת הטענה של בטר פלייס - המכוניות הראשונות ישווקו בישראל
צילום: איי-פי