זינוק של עשרות אחוזים במכירות לקראת החג
רשתות השיווק רושמות עלייה במכירות; בשופרסל מדווחים על קפיצה של 35% בהשוואה לשבוע שעבר, ברבוע כחול עלו מכירות הקצבייה ב-40% ובסופר-פארם מפיצים עוד קופונים
ברשת שופרסל מדווחים על עלייה של 35% במכירות המזון ביחס לשבוע שעבר ומעריכים כי ביחס לראש השנה אשתקד יסתכמו המכירות בעלייה של 6%. ריצ'י הנטר, מנהל העסקים הראשי של שופרסל: "מיום שלישי ועד יום שישי המארחים באים להצטייד במוצרים. הגל השני צפוי מצאת השבת ועד ערב החג".
לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, בקצבייה נרשמה תנועת לקוחות ערה במיוחד ומכירותיה עלו ב-40% בהשוואה לשבוע רגיל. כמו כן, אתמול הודיעו שופרסל ורבוע כחול על הורדת מחירים פריפריה.
בסופר-פארם, שפרסמה לקראת החג חוברת קופונים,
מומשו כבר 700 אלף קופונים שהביאו לעלייה של
11% במכירות. בעקבות כך הרשת צפויה לחלק שוב בימים הקרובים את 45 הקופונים שזכו למימוש מקסימלי.
ברשת המשביר לצרכן מדווחים על זינוק של 25% במכירות. לדברי אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן, עיקר המכירות מתקיימות במחלקות כלי הבית והבישום. גם בתחום האופנה מדווחים על התאוששות.
לדברי אילנה קאופמן, מנכ"לית קבוצת גולף, "בשבוע האחרון חלה עלייה של 30% במכירות". גם סיביל גולדפיינר, המנכ"ל והבעלים של בית האופנה קום איל פו, מסרה שבשבוע האחרון חלה עלייה משמעותית במכירות.
גם איגוד לשכות המסחר מצטרף לחגיגה ומדווח על עלייה של 7% במכירות רשתות השיווק, אך מציין כי על בסיס ניתוח שנים קודמות עולה כי בחודש שאחרי החגים צפויה ירידה במכירות בשיעור דומה.