האמריקאים שומרים אמונים לדגל. ולמשקה הקל האהוב עליהם

סקר חדש מגלה: אזרחי ארה"ב חשים נאמנות עזה יותר למותגים מאשר למעסיקיהם. 45% מהמשיבים הודו כי יעזבו את מקום עבודתם, אם יוצע להם שכר הגבוה ב-10% מזה שהם מקבלים

סוכנויות הידיעות | 9/5/2010 7:43 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סקר חדש שהתפרסם השבוע מגלה כי האמריקאים נאמנים למשקה הקל האהוב עליהם או למותג הרכב שהם רוכשים כבר שנים - יותר מכפי שהם נאמנים למעסיק שלהם. עוד עולה מהסקר כי הם הכי נאמנים למדינה, אחר כך למשפחה ולרופא שלהם.

"מעניין לראות שהנאמנות למדינה, שהיא מושג מופשט יחסית, מגיעה לפני הנאמנות למשפחה או לבני הזוג", אומר טימותי קיינינגאן, שערך את הסקר למען רויטרס. לטענתו, הממצאים משקפים את השפעת המיתון בארצות הברית ואת השפעת משבר הבנקאות בוול סטריט על הלך הרוח האמריקאי.
צילום: אי-פי
בקבוק קוקה קולה - חשוב לאמריקאים יותר מהבוס שלהם צילום: אי-פי

מהסקר עולה כי 70% מהאמריקאים אמרו שהם נאמנים כעת למדינה יותר ממה שהרגישו לפני שנתיים. החברות האמריקאיות, לעומת זאת, לא צלחו היטב את הסקר: רוב האמריקאים אמרו כי הם נאמנים יותר למשקה הקל שלהם מאשר לחברה בה הם עובדים. על פי הסקר, רוב האמריקאים סבורים שהחברות אינן עושות עבודה טובה בתגמול עובדים נאמנים או בתגמול לקוחות נאמנים.

נתון מעניין נוסף הוא שרק 55% מהעובדים אמרו כי יישארו בעבודה ויסרבו להצעה של שכר גבוה יותר במקום אחר. כלומר 45% מהעובדים יעזבו את מקום עבודתם

אם יוצע להם שכר גבוה ב-10% לעומת השכר הנוכחי שלהם.

"המעסיקים עומדים בפני בעיות רציניות", טוען  קיינינגאן. "זו צריכה להיות קריאת השכמה. הדרך היחידה לנתב דרכך להצלחה, כשמצב הכלכלה אינו טוב, היא לשמור על הלקוחות שלך ולטפח את נאמנותם, כמו גם את נאמנות העובדים".

כשנשאלו הנסקרים כיצד יכולים עסקים לעודד נאמנות, התשובות שחזרו הכי הרבה פעמים כללו: תגמולים במזומן ללקוחות, החלפת מערכות מענה קולי אוטומטי במענה אנושי, להציע מוצרים טובים יותר ולא להעלות המחירים. 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים