בעקבות שופרסל והרבוע הכחול: גם רמי לוי מקים מועדון לקוחות
בלעדי: בתחילת הדרך המועדון יעניק הטבות לכלל הלקוחות, כאשר בהמשך יהנו ממחירים מיוחדים רק חברי המועדון. לוי מעריך: מספר המצטרפים יגיע ל120- אלף חברים
ההצטרפות למועדון כרוכה בתשלום של 25 שקל, המוחזרים ללקוח במקום בתווי קנייה של הרשת, כאשר גיוס הלקוחות מתבצע בכניסה לסניפים, כך שהחשיפה של המהלך כלפי הלקוחות גדולה ובלתי נמנעת.
לדברי לוי, מדובר בשלב ראשון בלבד, שכן הגיוס מתקיים רק ב6- מתוך 17 הסניפים של הרשת. ככל שיורחב הגיוס לסניפים נוספים, יגדל מספר המצטרפים ולהערכת לוי יגיע לכ120- אלף חברים.
המועדון שמקים לוי, מעניק בשלב זה הנחות לכלל הלקוחות, גם כאלו שאין ברשותם עדיין כרטיס חבר, אולם בהמשך יזכו חברי המועדון להנחות בלעדיות. הקמת מועדון הלקוחות, קשורה למהלכיו של לוי להרחבת השירותים של הרשת מעולם המזון לעולמות הביטוח, הסלולר והדלק, כאשר למעריב עסקים נודע כי בכוונת לוי להקים תחנות דלק זעירות בסמוך לסניפיו וכן למכור בסניפי הרשת שירותי
ביטוח וסלולר.
לפני פחות משנה השיקה הרבוע הכחול את מועדון הלקוחות ,YOU אשר החליף את .BUY AND BONUS הרשת אפשרה להצטרף למועדון הלקוחות באמצעות שני מסלולים שונים. המסלול הראשון הינו כרטיס מועדון נטען, שהוא אינו כרטיס אשראי, המעניק 5% הנחה על המותג הפרטי של רבוע כחול - מגה.
ההנחה שהתקבלה מכרטיס המועדון התרחבה לתחומים נוספים כגון: 15% הנחה על מחלקה נבחרת משתנה מדי חודש, 10% הנחה בחנויות הנוחות אלונית של דור אלון, הנחות של 25 אגורות ו3.8- שקל לליטר בנזין וליטר סולר בהתאמה ו5%- הנחה ברשתות הקבוצה נעמן, ששת, ורדינון ועוד.
המסלול השני הינו מסלול כרטיס אשראי באמצעות דיינרס ומאסטרקארד. מחזיקי כרטיס האשראי יקבלו הטבות כמו 50% הנחה על דמי משלוח, הנחה של 30 אגורות עבור ליטר בנזין והנחות נוספות. מועדון זה הושק לאחר ששופרסל השיקה את מועדון הלקוחות שלה וכרטיס האשראי תחת שם חדש, וגייסה כמיליון חברי מועדון.

לוי - יש לך כרטיס מועדון?
צילום ארכיון: פלאש 90