ברגר קינג עוזבת את ישראל
האחים אורגד החליטו לסיים ההתקשרות עם רשת ההמבורגרים הבינלאומית. סניפיה יוסבו למותג הישראלי בורגר ראנץ'
כבר במועד הרכישה היה ברור, כי האחים אורגד לא יחזיקו ויתמכו שיווקית בשני מותגי המבורגר לאורך זמן. אך ההערכות היו, כי הם ימחקו את המותג הישראלי לטובת זה האמריקאי.
בעקבות מחקרים וסקרי
דעת קהל שערכו בברגר קינג בתקופה האחרונה, נמצא כי למותג הישראלי ערכים מוספים רבים יותר עבור קהל הלקוחות. בעקבות זאת הגיעו האחים אורגד להבנות עם הרשת הבינלאומית, לפיה יסיימו את ההתקשרות עמה ויוותרו על הזיכיון.
ניתן להעריך כי ההתנתקות מהרשת הבינלאומית תקל על האחים אורגד מבחינה כלכלית, לנוכח העובדה שלא יהיו מחויבים לסטנדרטים שהכתיבה ולהעברת תמלוגים בגין השימוש בשם המותג.
מקורבים למהלך ציינו כי במסגרת ההבנות בין הצדדים, נקבע כי ברגר קינג לא תחזור לארץ בתקופה הקרובה דרך זכיין חדש. בכך משאירה הרשת הבינלאומית את הזירה הישראלית לידיה של המתחרה האמריקאית מקדונלדס. רשת ברגר קינג ישראל מונה כ50- סניפים.