בשורה לבעלי סרטונים: יוטיוב משיק תוכנית לשיתוף גולשים בהכנסות
גולשים ישראליים שמעלים סרטוני וידיאו לאתר יוכלו להציג לצידם פרסומות, בניסיון לייצר הכנסות. הגולשים יבחרו לצד אילו סרטונים יופיעו הפרסומות
תוכנית שיתוף הגולשים בהכנסות הושקה לראשונה בארה"ב בשנת 2007 בקרב מספר מצומצם של גולשים, שהסרטונים שהעלו היו מקוריים ויצירתיים במיוחד, וזכו לפופולריות וחשיפה גבוהה. גולשים אלו הצליחו ליצור לעצמם קהילת צופים ומעריצים מקוונת שייצרה בעבורם הכנסות.
עם למעלה ממיליארד קטעי וידיאו הנצפים
באתר בכל יום, ביוטיוב בטוחים כי זו גם בשורה עבור המפרסמים, אשר יוכלו להציג את פרסומותיהם לצד מספר גדול יותר של סרטוני וידיאו. בנוסף, ככל שיותר תכני גולשים מתווספים לתוכנית, יכולים המפרסמים למקד את הקמפיינים ולהבטיח שהם מגיעים לקהל היעד הרלוונטי.
אלון חן, מנהל שיווק בגוגל ישראל, אמר בתגובה: "אנו מקווים כי השקת התכנית החדשה בישראל תעשיר עוד יותר את חווית הגלישה ביוטיוב על ידי כך שתעודד את הגולשים לפתח סרטונים מקוריים ויצירתיים נוספים, ובמקביל תעודד את המפרסמים ליצור פרסומות חדשניות ורלוונטיות לקהל הגולשים וצרכני תוכן הווידיאו".