אפל - מאחורייך: הגרסה החדשה של הגלקסי S מגיעה לישראל
במסיבת עיתונאים שערכה סמסונג בתל אביב, הכריזה החברה על השקת הדור הבא של הסמארטפון הפופולרי; ענקית הטכנולוגיה דיווחה כי במהלך החודש וחצי הראשונים להשקתו חצה הדגם את רף 3 מיליון המכשירים
במסגרת ההשקה בארץ תעלה סמסונג עם קמפיין טלויזיה ושלטי חוצות רחב בעלות של 10 מיליון שקל במהלך חודש יולי. החברה תשווק את המכשיר באמצעות מפעילות הסלולר בישראל.

הסמארטפון החדש מתהדר במסך מגע רחב בגודל 4.3 אינץ', מעבד כפול בעל ליבה במהירות 1.2GHz, מצלמת 8 מגה פיקסל ללכידת וידאו בהפרדה גבוהה, והוא בעל קישוריות WiFi, בלוטות' 3.0 ו-GPS מובנה. המכשיר מגיע בנפח זכרון של 16GB עם יכולת הרחבה ל-32 באמצעות כרטיס MicroSD.
לאחרונה דיווחה סמסונג, כי
אפל נחשבת לאחת הלקוחות הגדולות ביותר של ענקית הטכנולוגיה, ובאופן פרדוקסלי גם אחת המתחרות הגדולות ביותר של קופרטינו. סמסונג נחשבת לאחת מיצרניות המסכים הגדולות בעולם ורכיבים רבים המגיעים אל מכשירי ה-iDevices עושים דרכם ממפעלי הענקית הדרום קוריאנית.
על פי דיווחים שונים צפויה אפל להעלות על פס הייצור דגם חדש למכשיר האייפון במהלך חודש אוגוסט, לקראת השקה צפויה במהלך הסתיו הקרוב. בזמן שסמסונג ואפל מציגות שותפות עסקית מחד, הן מנהלות דו קרב מנגד, כזה שעשוי להתעצם בעונת החגים הקרובה בה תנהלנה החברות זירת תחרות נוספת בשוק מחשוב הלוח.
הכתבה פורסמה לראשונה באתר Newsgeek.