מצאו ג'וב: סטארט אפ חדש בישראל - אקזקטמי
הסטארט-אפ אקזקטמי מתכוון להיות הגוגל של חיפושי העבודה; היזמים: "כשבעל מסעדה או רשת יחפש שף, אשף בישול, או מומחה במטעמי המטבח הספרד, המנוע יבין את משמעויות כל המילים ויציג את כל התשובות"
"אם מעסיק יכתוב בשדה החיפוש באקזאקטמי 'מזכירה, מנהלת לשכת מנכ"ל, אקסל, וורד, פאוור פוינט, ניהול קשרי לקוחות, שירותיות, שליטה בשפות,' הוא יקבל תוך שניות דירוג של כל המועמדים והמועמדות המתאימים; בראש הדף יופיעו התוצאות המתאימות ביותר ובתחתיתו - המתאימות פחות," מספרים המייסד אריק פילסטיין (37), לשעבר סגן נשיא חברת האינטגרציה הבינלאומית ג'טרוניקס (בעבר אוליבטי), ורפי שקולניק (47),מנכ"ל משותף שכיהן בעבר כמנכ"ל נט-אפ.

"כך יקרה גם כשבעל מסעדה או רשת יחפש שף, אשף בישול, מנהל מטבח או מומחה במטעמי המטבח הספרדי. המנוע יבין את משמעויות כל המילים ויציג את כל התשובות לשאילתה. לעומת זאת, התשובות המתקבלות בגוגל הן מתבססות על מילות מפתח כמנוע טקסטואלי חד-ערכי," הם מדגישים.
מאחורי המיזם עומדים גם עומרי לחמן (32); אלי לוי (56), לשעבר סגן נשיא בHP- העולמית; שמעון זקס (51),היו"ר המשותף ובעברו מנכ"ל מיקרוסופט אירופה; אורן אריאל (46), סגן נשיא לחדשנות ב;HP- וטל אלישיב (49), סגן נשיא טכנולוגיות בבנק אוף אמריקה. עם שמות כאלה אין ספק שמדובר בהבטחה. החברה שהקימו ב2009- גייסה 2 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים, ועתה היא משלימה סבב שני של עוד 2 מיליון.
האפליקציה מבוססת על אלגוריתם של מיון מידע ייחודי, אשר פותח במיוחד ומיועד למחשבים ולמכשירים הניידים: סמארטפונים וטאבלטים. פילסטיין, יליד ארגנטינה (שאגב, משתתף עתה בתוכנית הריאליטי "מאסטר שף",( ניהל בתפקידו הקודם חטיבת מיקור חוץ, והוא מספר כיצד התגלגל הרעיון: "אחד הכאבים שחוויתי היה בגיוס עובדים. לוחות הדרושים האינטראקטיביים לא סיפקו אותי. בטיסה לארה"ב עם עומרי לחמן התגבש הרעיון לחברת הסטראט-אפ שהקמנו."
איך זה עובד? מחפש העבודה יירשם באתר ללא תשלום, וייווצר עבורו מעין אתר אישי שיוצגו בו קורות החיים שלו, ההשכלה, ההכשרה וכדומה, ומנוע החיפוש ידרג אותו ביחס לשאילתה שתוצג על-ידי מעסיק. "הרעיון הוא להפוך מועמד למבוקש,"
המעסיקים הם שישלמו בעד השירות: 1.99 דולר לקבלת הפרטים המלאים לכל מועמד סופי. משתמשי פייסבוק יוכלו להיכנס למנוע דרך הרשת החברתית, משום שהיא תורמת חלק נכבד מהנתונים עליהם. מחפש העבודה, לראשונה בתחום ההשמה, גם יקבל אנליזה לגבי השאלות: כמה מקומות עבודה התעניינו בו ומהו דירוגו ביחס למועמדים אחרים.