רמי לוי והרבוע הכחול מחרימים את טורקיה

התשובה הישראלית: רשתות המזון מפסיקות לייבא פסטה, קמח, קטשופ וכלים חד פעמיים המיוצרים בטורקיה. "נחזיר להם באותו מטבע"

נורית קדוש | 14/6/2010 7:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סערת המשט לא פוסקת. בעוד גורמים מדיניים מנסים למתן את המתיחות שנוצרה בין ישראל לטורקיה, ננקטות יוזמות פרטיות, שעלולות להביא להחרפת המצב.

אתמול הודיע רמי לוי, בעל רשת "שיווק השקמה", כי יחדל לייבא מוצרים תחת המותג הפרטי של הרשת, המיוצרים בטורקיה. מדובר בשלושה מוצרים: פסטה, קטשופ וכלים חד פעמיים. לדברי לוי, בכוונתו לגמור את המלאי הקיים ולהתחיל לייבא ממדינה שאינה עוינת לישראל.

"המוצרים שלהם אמנם זולים יותר, אבל זו לא שאלה של כסף. הציבור יבין את זה וישלם
כמה אגורות יותר", הסביר לוי. הוא הוסיף: "כשאני רואה את ההתנהגות של טורקיה כלפי ישראל, זה יוצר בי אנטי, אני רוצה להחזיר להם באותו מטבע". 

באשר למוצגים הנמכרים ברשתות ומיוצרים בטורקיה, כמו חלק ממוצרי "פרוקטר אנד גמבל", מסר לוי כי לא יוכל לחדול מלמכור אותם, אולם יפעל לכך שהציבור יעדיף מוצרים חלופיים.

זמן קצר לאחר הצהרתו של לוי התקבלה גם ב"רבוע הכחול" החלטה דומה להפסיק לייבא פסטה וקמח מטורקיה. ברשת שופרסל עדיין בוחנים את הנושא וטרם קיבלו החלטה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים