רמי לוי: אוריד עוד 10% על כל מבצע של מגה או שופרסל בחגים

בלעדי: הקרב על החגים מתחמם. רמי לוי שובר את הכללים ומתחייב להגדיל כל הנחה שיציעו הרשתות המתחרות. עם זאת, לראשונה מתנה לוי מבצע בקנייה מעל סכום מסוים. גם שופרסל מבטיחה: סל הקניות לחג אצלנו יהיה הזול ביותר

נורית קדוש | 19/8/2010 7:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רמי לוי ממשיך לחולל מהפכות בענף המזון: לאחר שהציע ק"ג עוף ב-89 אג' בלבד, מכריז לוי שימכור לקראת ראש השנה כל מוצר במבצע שיפורסם על ידי שופרסל והרבוע הכחול - במחיר הנמוך ב-10%. מבצעים שיציעו שופרסל והרבוע הכחול לחברי מועדון הלקוחות שלהן, יציע לוי גם כן ב-10% פחות - אם כי רק ללקוחות החברים במועדון הלקוחות שלו.

לוי מסר למעריב עסקים כי "לקראת החג החלטנו להיות הרשת הזולה ביותר, ללא כל קשר למה שיציעו המתחרות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתחייב מראש - מה שהן יציעו, אני אציע יותר".

המהלך של לוי מפתיע, שכן ברשתות המזון הגדולות העריכו כי נוכח עיתוי ראש השנה - בסמוך לפתיחת שנת הלימודים - ייווצר ממילא עומס קונים, שייתר את הצורך במלחמות מחיר קשות.

בנוסף ל-10% הנחה, בשבוע שלפני החג ימכור לוי ק"ג תפוחי עץ בשקל לק"ג וצנצנת דבש 350 מ"ל בשקל בלבד, "כדי שבכל בית בישראל יוכלו לפתוח את השנה בברכה ושתתחדש על כל ישראל שנה מתוקה כדבש", הסביר.

את הדבש בשקל יוכלו לרכוש רק לקוחות שירכשו ממגוון מוצרי החנות ב-29.90 שקל, בניגוד למבצעים קודמים של לוי, בהם לא היתה כל התניית קנייה. נראה שזהו לקח מפסח אשתקד, שבו נוצר בסניפים מחסור במוצרים שנמכרו בשקל, כמו מצות, שאזלו בשל התנפלות הקונים.

בשנה שעברה עלה לוי לכותרות גם כשנמצא שהמחירים עליהם התחייב בפרסומים אינם מתקיימים בפועל בחנויות, זאת לאחר שנמצא כי הסל של שיווק השקמה הוא הזול ביותר לקניות לחג. עם זאת, לוי טען אז שמדובר בטעות - והמחירים תוקנו.

את הורדת המחירים בהתאם למבצעים הנוכחיים שיפרסמו שופרסל והרבוע הכחול, יחל לוי ביום ראשון הקרוב. עם זאת, ישנם מבצעים של שופרסל והרבוע הכחול, אשר כבר פורסמו וברשת של לוי החלו אתמול להציע אותם בהנחה של 10%.
פלאש 90
לוי. שובר את הכללים פלאש 90

בעוד שלוי פועל ליצירת מצב שבו יציע למעשה מבצע גורף על כל מבצעי הרשתות הגדולות נערכות שופרסל והרבוע הכחול לחג. בשלב זה, כפי שפורסם במעריב עסקים, מסתפקות השתיים במבצעים מתונים. ברבוע הכחול ממתינים לראות כיצד יפעלו המתחרים ודוחים את מועד חשיפת ההיערכות לחג. לעת עתה מסתפקת הרשת בקמפיינים המציגים משאלי רחוב שערכה ובהם משיבים כל הנשאלים כי "מגה בול" זולה ממתחרותיה.

בין המבצעים המתקיימים כעת ברשת: מוצרים כאורז תאילנדי, פסטה של אסם, מרככי כביסה ועוד, ב-5 שקלים ליחידה; מוצרים נוספים במתכונת של 2 ב-20 שקל, כמו אבקת כביסה פרסיל 1.25 ק"ג ומוצרים במתכונת 2 ב-30 שקל, כמו שלישיית "סנובון כחול" לשירותים או סיף פנטסטיק 4 ליטר. ב"מגה בעיר" מציעה הרשת מוצרים כמו קטשופ, קפה טורקי עלית, שמן זית ועוד ב-10 שקלים.

בשופרסל

יוצאים מנגד בהצהרה, שהסל ברשת יהיה הזול ביותר. ריצ'י הנטר, מנהל עסקים ראשי בשופרסל, הסביר כי הרשת ביצעה עבודת מחקר וניתחה את הרגלי הקנייה בשנים עברו, על מנת להבין מה הלקוחות רוכשים בתקופת החג - ומה מחיריהם של מוצרים אלה בשוק כיום. "החברה שקדה במשך מספר חודשים על תכנון החג, והמטרה היא: סל הקניות של שופרסל לראש השנה יהיה הסל הזול ביותר", הוא טוען.

במסגרת היערכות שופרסל לחגים הוזמנו כמויות גדולות של מוצרי מזון לחג: כ-1,650 טון תפוחים, 370 אלף צנצנות דבש, כ-130 טון דגי קרפיון, כ-100 טון פילה סלמון, כ-150 טון נסיכת הנילוס, כ-1,700 טון עופות וכמיליון בקבוקי יין.

"מחירים חסרי תקדים"

שופרסל נערכת להגדיל את המכירות לחג גם באמצעות מחלקות ה"נון פוד": "מזה כ-9 חודשים אנו מתכננים את מוצרי החשמל וכלי הבית המותאמים לחג", מספר הנטר, "הבאנו מאות אלפי פריטים מסין במטרה להעניק לצרכן את המחירים המשתלמים ביותר של מוצרים לקראת החג".

"לדוגמה, מחבתות וסירים קרמיים אנו מייבאים ממפעל ייעודי בעל איכויות גבוהות במיוחד, אשר בגלל גודל ההזמנה - המסתכמת בלמעלה מ-100 אלף יחידות רק לתקופת החג - מאפשר לנו למכור את המוצרים בחצי ממחירי השוק". הרשת תציע מחבת קרמית בקוטר 20 ס"מ במחיר 50 שקל וסיר בקוטר 24 ס"מ במחיר של 100 שקל.

"אנו מציעים ללקוחותינו כלי בית קטנים, המהווים מתנה אידיאלית לחג, במחירים חסרי תקדים", מוסיף הנטר, "לדוגמה צ'יפסר פיילוט במחיר 79 שקל, תרמוס חשמלי גדול מנירוסטה ב-99 שקל ועוד". 

לקראת החג תגברה הרשת את שעות הפעילות והעלתה את מספר העובדים במחלקות השונות ובקו קופות. בנוסף, גייסה הרשת אורזים מיוחדים וכן תציע פריסת תשלומים רחבה.

בתחום הטואלטיקה והניקיון, ניתחו בשופרסל את מבצעי המתחרים בחצי השנה האחרונה ותמחרו עשרות מוצרים במחירים, אותם מגדירה הרשת כ"זולים ביותר שהיו בישראל". מחירים אלו יוצעו רק בפורמט הביניים "שופרסל ביג". לדוגמה, שמפו או מרכך הוואי 400 מ"ל, אקונומיקה 4 ליטר, שמפו או מרכך קרליין 400 מ"ל או פסגה לשטיפת רצפות 2 ליטר - ב-5 שקלים בלבד.

בנוסף מציעה הרשת מבצעי 1+1 על מוצרי ניקיון וטואלטיקה, בהם אבקת כביסה סוד 2.5 ק"ג, סוד לריצפה 2 ליטר, שישיית מגבות נייר סופט סילק, חמישיית מגבוני טיטולים 72 יחידות, שמפו או מרכך נקה 7 (750 מ"ל) וג'ל גילוח סירייס של ג'ילט.

בתחום המזון חוזרת שופרסל על מבצע בו מוצעים עשרות מוצרים ב-10 שקלים ליחידה, בו יוצעו מרק עוף קנור, שמן קנולה שופרסל, דבש לחיץ ועוד. כמו כן מוצעים מבחר יינות במחיר 4 ב-100 שקל וכן יינתנו הנחות במוצרי הבשר. הנטר מבטיח כי במהלך השבועות הקרובים תשיק הרשת מבצעים נוספים. 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->