פייסבוק לא מחבבת את הסרט על צוקרברג? הגולשים דווקא כן

בפייסבוק החליטו שלא לאפשר לסוני לעשות שימוש באתר כדי לצאת במסע פרסום לסרט החדש שלה, אז סוני ביקשה מהגולשים שיעשו זאת במקומה. החברה פתחה דף לסרט, ועד כה כ-29 אלף איש כבר הקליקו Like

סוכנויות הידיעות | 1/9/2010 16:30 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מנהלי פייסבוק אוהבים לאסוף את הכסף ששופכים מפרסמים כדי להשתמש בפלטפורמה של החברה. מה שהם פחות אוהבים זה לתת במה למי שהפרסום שלו נוגע בה עצמה.

לאחרונה דחתה פייסבוק פנייה של חברת סוני לקדם את הסרט החדש שלה "The social network" באתר. הסרט, שעוסק בהקמת פייסבוק על ידי מארק צוקרברג ובתקופת לימודיו, מציג את מייסד החברה באור שלילי למדי. בסרט אף נרמז, כי צוקרברג גנב לפחות חלק מהרעיון מחבריו לספסל הלימודים.

סוני, שמחפשת כאמור דרכים להפיץ
את הסרט, המשיכה הלאה לערוצי פרסום מקוונים אחרים, חלקם בתשלום וחלקם חינמיים, והצליחה בהחלט ליצור באזז.

בסופו של דבר ולמרות התנגדותה של הנהלת פייסבוק, לא רק שהסרט מתפרסם באמצעות פייסבוק - הוא גם מתפרסם בחינם.

בעמוד שפתחה החברה ובו היא מספקת פרטים אחדים על הסרט, היא פונה למשתמשים בבקשה להקליק עליו Like. מעל 29 אלף איש נענו לקריאה. כך, למורת רוחם של צוקרברג וההנהלה, מקבל הסרט חשיפה בחינם, בדיוק במקום בו התכוון לשלם כסף.
צילום מסך מאתר thesocialnetwork-movie
אתר הסרט. 29 אלף כבר המליצו צילום מסך מאתר thesocialnetwork-movie
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->