תו אמון הציבור נשלל ממחסני חשמל: הרשת מתעלמת מתלונות

יו"ר המוסד העליון של ארגון אמון הציבור, השופטת בדימוס דליה דורנר, החליטה לשלול מהרשת את התו לאחר שהפרה באופן תדיר את התחייבויותיה, התנערה מאחריות למוצרים פגומים והתעלמה מתלונות צרכנים. מחסני חשמל בתגובה: "הטענות לא נכונות. נשמור על הרמה הגבוהה של שירות הלקוחות שלנו עם 'תו אמון הציבור' או בלעדיו"

nrg מעריב | 5/10/2010 14:32 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעקבות תלונות חוזרות ונשנות של צרכנים וליקויים מהותיים, נשלל מרשת מחסני חשמל תו "אמון הציבור". יו"ר המוסד העליון של הארגון, השופטת בדימוס דליה דורנר, החליטה על שלילת התו לאחר שהרשת התעלמה מהתלונות והפרה את התחייבויותיה.

לטענת אמון הציבור, ההחלטה התקבלה בהיעדר מענה למרבית התלונות שהוגשו על הרשת. במקרים בהם הועיל העסק לענות היה זה מענה כללי ולקוני, ללא התייחסות פרטנית ממנה ניתן ללמוד על אופן הטיפול. בארגון מציינים כי מספר התלונות שהתקבל הוא לא הגורם העיקרי לשלילת התו, אלא דפוס ההתנהגות של הרשת המתאפיין בהתעלמות מתלונות ובזלזול בצרכן אשר נאלץ לפנות לארגון אמון הציבור לאחר שלא הצליח לקבל ממנה מענה הולם.

כמו כן מציינים באמון הציבור כי קיבלו תלונות מצרכנים על פגיעה בזכויותיהם במקרה של  מוצרים חדשים המתגלים כפגומים, ותלונות על שירות לקוחות לקוי והתנערות מוחלטת מאחריות העסק בכל הקשור לפניות צרכנים המצביעות על מוצרים מקולקלים תוך הפניית הצרכן ליבואן.

לסיכום טוענים בארגון כי "רשת מחסני חשמל לא הפנימה את ממצאי דוחות הביקורת שהוגשו לה חזור ונשנה, ולא טרחה לתקן את הליקויים הנדרשים ולשפר את התנהלותה הצרכנית. יתרה מכך, מתחילת הליך שלילת התו מן העסק, מנהליו בחרו שלא להגיב בשום צורה לפניות אמון הציבור ולא להגיע לשימועים אליהם הוזמנו".

בהחלטתה כתבה השוטפת דורנר: "רשת
מחסני חשמל לא עמדה בסטנדרטים הנדרשים והפרה באופן תדיר את ההתחייבויות השונות שקיבלה על עצמה כלפי ארגון אמון הציבור, ובהן התחייבויות לפי החוק.. החברה התנערה מאחריות למוצרים פגומים שמכרה תוך גלגול האחריות ליבואן שלא כדין ולא טיפלה כנדרש בתלונות צרכנים... החברה מגלה אדישות כלפי ההליכים במוסדות הארגון שאפשר שבגדרן היה ניתן לקבל ממנה התחייבות לתקן את המצב הקיים. בנסיבות אלה, לאחר שכאמור גם לא התייצבה לפני, אין מנוס אלא לאשר את הבקשה לשלילת תו אמון הציבור".

גלית אבישי, מנכ"לית אמון הציבור הוסיפה: "התעלמות חברה מתלונות צרכנים אינה מקובלת.  תו אמון הציבור הינו התחייבות של עסק להגינות וביטחון צרכני. עסק המפר התחייבות בסיסית לא יהיה חלק מנבחרת העסקים בעלי תו אמון הציבור".

מרשת מחסני חשמל נמסר בתגובה: "במשאלים ובמחקרים בלתי תלויים, זוכה רשת מחסני חשמל, שנה אחר שנה, במקום הראשון בסקר שביעות רצון מטיב שירות הלקוחות, ובתואר הרשת המועדפת לקניית מוצר חשמל על ידי הצרכן הישראלי. עובדות אלה מדברות בעד עצמן, ומעידות על הרמה הגבוהה של שירות הלקוחות שנותנת הרשת ותוסיף לתת עם 'תו אמון הציבור' או בלעדיו".

"למעלה מן הצורך יצוין, כי טענותיו של ארגון אמון הציבור כלפי הרשת אינן נכונות, וכי רשת מחסני חשמל מטפלת במהירות וביעילות בכל תלונה שהיא מקבלת לשביעות רצונם של לקוחותיה".


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->