מילת החיפוש בגוגל אשר מעניינת את הבנקים: משכנתא

מחקר חדש מגלה כי שוק הנדל"ן רותח גם במנועי החיפוש, וכי לאומי, מזרחי ובנק פועלים ממקדים את המאמצים בתחום המשכנתאות התחרותי. בולט בהיעדרו - בנק דיסקונט

עידו אפרתי | 7/10/2010 7:40 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שוק המשכנתאות התחרותי נמצא בימים אלה בלב העניין של הבנקים השונים והם שמים על כך דגש גם בקמפיינים הפרסומיים. חברת יפעת בקרת פרסום ביצעה מחקר שבחן את הפעילות הפרסומית של הבנקים מזרחי- טפחות, לאומי והפועלים בגוגל בחודש יוני האחרון. מתוך המחקר עולה כי 3 הבנקים ממקדים את המאמצים הפרסומיים בתחום המשכנתאות ומשדרים מסרים של מגוון ושל מומחיות. בנוסף, קמפיין גוגל של טפחות, כלל גם התייחסות לתחום הבנקאות האישית, בעוד שבלאומי בחרו להשקיע בתחום ההלוואות.

על פי המחקר, מזרחי טפחות ולאומי הם השחקנים הפעילים ביותר בקטגוריה בתחום ה-PPC, בזמן שבנק הפועלים כמעט ואינו מתחרה בקטגוריה. במילים אחרות, מזרחי-טפחות ובנק לאומי רכשו יותר מילים מגוגל, אשר מבטיחות להן שברגע שמישהו יחפש אותן (בגוגל), תופיע לו פרסומת
של הבנק בצד העמוד. כך למשל, מספר החיפושים בחודש של ביטויים הקשורים למשכנתאות, שרכשו מזרחי טפחות ולאומי, חצה את קו ה-4.5 מיליון חיפושים, בעוד שהפועלים נותר הרחק מאחור עם פחות מ-2 מיליון חיפושים.

עוד עולה מן המחקר כי מזרחי-טפחות שומר על הלימה כמעט מוחלטת בין הקמפיינים בגוגל לקמפיינים אוף ליין (בנקאי אישי וטפחות live), בעוד שפועלים מציגים מסרים שונים בקמפיינים אוף ליין ובגוגל (דן חסכן ומשכנתאות).

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת: "בולט בהיעדרותו בנק דיסקונט, שבחר משום מה לא לכלול את קמפיין גוגל בהשקת קמפיין "מפתח דיסקונט". באשר ל-3 הבנקים שנבחנו, נראה שעל רקע העלייה האגרסיבית במחירי הדירות, זיהו 3 הבנקים את נושא המשכנתאות כאסטרטגי ובחרו למקד בו את מרב המשקל של פרסום קישורים ממומנים בגוגל".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->