טרה נכנסת לקטגוריית יוגורט פרי - תנובה מבצעת מהלך חסימה
בניסיון למזער את הפגיעה בנתח השוק שלה, רגע לפני הכניסה של מולר של טרה לקטגוריית יוגורט פרי בדצמבר, תשיק תנובה סדרת יוגורט פרי תחת יופלה. תנובה מכחישה את הידיעה
למעריב עסקים נודע כי בתחילת החודש תשיק תנובה סדרת יוגורט פרי תחת יופלה, כאשר החידוש בה טמון בחתיכות פרי גדולות מהרגיל, אריזות המוצר ישודרגו והגביעים יזכו לעיצוב שונה. בכירים בענף הקמעונות ציינו כי יש בהשקתה של הסדרה החדשה של יופלה, כדי להצביע על הלחץ בו נמצאות המחלבות הגדולות מהתעצמותה של טרה.
בשטראוס נערכו מראש לכניסת מולר לקטגוריה והשיקו לפני כחצי שנה יוגורט פרי עם 3% שומן. בשטראוס הסבירו צעד
זה ברצון לבדל בין היוגורט הפונקציונלי "אקטיביה", לבין דנונה לבן ופרי.
על פי סטורנקסט, שוק היוגורטים מגלגל 1.15 מיליארד שקל בשנה, כאשר יוגורט עם פרי מגלגלת 448 מיליון שקל, היוגורט הלבן מגלגל 388 מיליון שקל ויוגורט הדיאט מסתכם ב-111 מיליון שקל בשנה. המשקאות הפרוביוטיים, מגלגלים 110 מיליון שקל.
עד כה הצליחה טרה לחלוש רק על 13.8% מנתח השוק של היוגורטים בישראל, בעוד תנובה אוחזת ב-37.4% ושטראוס מובילה את התחום עם 44.7% נתח שוק. עם הכניסה לקטגוריית יוגורט הפרי, תוכל טרה להגדיל את כוחה בענף. תנובה מכחישה את הידיעה.