צוקרברג: "פייסבוק לא בונה סלולרי"
רבים האמינו כי האירוע של פייסבוק יבשר על הגעת השקת המכשיר הסלולרי שלה, אך צוקרברג פתח את ההרצאה ואמר: "אנחנו לא נכנסים לתחום הזה, זו לא המטרה שלנו". מטרת האירוע היתה להשיק את השיפורים באפליקצייה הסלולרית של פייסבוק, בה משתמשים 200 מיליון איש
צוקרברג התייחס לשמועות ברשת כי בכוונת פייסבוק לבנות מכשיר סלולרי, ואמר כי הם חסרות כל בסיס: "אנחנו חברת תוכנה, ומטרתנו היא להגיע לכמה שיותר אנשים - באייפון, באנדרואיד ובבלאק ברי. לבנות סלולרי לא יעזור לנו להשיג את מטרתנו".
לאחר שסיים להסביר מה פייסבוק לא עושה, הסביר צוקרברג לשם מה כונסה מסיבת העיתונאים. הנושא הראשון הוא התאמת פלטפורמת הפייסבוק לסמארטפונים: צוקרברג וחבריו שנאמו סיפרו כי מספר המשתמשים באפליקציה של פייסבוק בסמארטפון שולש והגיע ל-200 מיליון. זוהי האפליקציה הפופולרית ביותר בעולם, ושנייה רק לגלישה ברשת האינטרנט עצמה.
השיפור הראשון שעלה באירוע הוא ה-"single sign on". הכוונה היא כי פייסבוק מעדכנת את אפליקציית הסמארטפון שלה,והיא תבטל את הצורך להיכנס, או אפילו להירשם, כאשר מגיעים לאתר או אפליקציה שדורשת רישום בכניסה. המשתמש יוכל פשוט ללחוץ על כפתור ה-Login הכחול של פייסבוק, ובכך סיים להיכנס לאפליקציה.
באירוע נתנו כדוגמה את אפליקציית גרופון, שנותנת למשתמש בכל יום קופון הנחה לרשת מסוימת. עד עתה דרשה האפליקציה להרשם, אך מעתה כל מה שיצטרך המשתמש שמעוניין לקבל את הקופון הוא ללחוץ על כפתור ה-login הכחול, ובכל הוא מסיים את תהליך הרשימה. השיפור בהחלט יחסוך זמן רב ותסכול, אשר מוכר לכל משתמש כאשר הוא עובר משירות אחד לאחר בסמארטפון.

מעבר לנושא ה-login, התרכזו האירוע בנושא המיקום. בפייסבוק טוענים כי סלולר ומיקום הולכים יד ביד, ולכן הם עובדים במרץ על כל נושא המיקום. אפליקציית המיקום, Places, בפייסבוק הייתה די בסיסית עד כהף והסתכמה פחות או יותר באפשרות המשתמש למסור את מיקומו על גבי המפה. כעת, נושא המיקום השתנה מקצה לקצה. כעת נוכל לדווח לחברינו היכן אנחנו, אך גם נוכל לראות מי קרוב אלינו יותר ופחות, ולתייג עוד אנשים שאיתנו.
אך השיפור הגדול ביותר הוא העובדה כי פייסבוק נכנסה לשיתוף פעולה עם כל שאר שירותי המיקום, כגון פורסקוור הפופולרית בארה"ב. כל השירותים הללו ישתפו פעולה ויצרו מפה מפורטת של המשתמשים ומיקומם.
בנוסף, פייסבוק תאפשר לבתי העסק לנהל
בפייסבוק המשיכו להרחיב על נושא הקופונים והתקשורת בין בתי העסק ללקוחות, על המבצעים וההנחות. אך כל אדם סביר יעלה בדעתו כי קיימת בעיה בכך שכל משתמש נמצא במעקב מתמיד על ידי המכשיר שבכיסו, ויש לקחת בחשבון כי יש מחיר לקופונים ולמבצעים שמוצעים על ידי פייסבוק, והמחיר במקרה זה הוא פגיעה בפרטיות - מחיר גבוה למדי.