גינדי מדווחת: אולפני BRANIT-FX מאשימים אותנו בהעתקה
על פי דיווח החברה, קיבלה מאולפני בראניט אפקטים ויזואליים מכתב התראה, בטרם ינקטו כנגדה צעדים בטענה להפרת זכויות יוצרים
חברת הנדל"ן דיווחה היום (ד') לבורסה כי "ב-9 בנובמבר קיבלה מכתב לפיו מגדלי לב תל אביב הפרה לכאורה את זכויות היוצרים של החברה הזרה, וזאת במסגרת שיווק לפרויקט מתחם השוק הסיטונאי בתל אביב".
עוד מדווחת גינדי, כי חברת קידום המכירות סופר-פוש מבית פובליסיס האחראית לסרטון, הוציאה שיפוי מלא "ולקחה על עצמה אחריות מלאה בעניין, ולכל השלכה אפשרית העלולה לנבוע ממנו", כך שחברת גינדי לא תאלץ לספוג על עצמה כל נזק שעשוי להיגרם.
על פי ההערכות בענף, הצדדים יפנו למשא ומתן עד שיגיעו לפשרה כספית ולסכום אותו תשלם סופר-פוש, והנושא לא יגיע לבית משפט.
תחילת הפרשה בשבוע שעבר, אז קיבלו האולפנים בארה"ב פנייה מסטודנט ישראלי, שהסב את תשומת לבם לדמיון הרב הקיים בין סרטון התדמית של גינדי "הופכים חלום למציאות", לסרטון שהפיקו האולפנים האמריקאיים
האולפנים הגיבו בתדהמה נוכח הדמיון הרב בין הסרטונים, שעושים שימוש דומה באפקטים ובצבעי הירוק-אפור, והודיעו לסטודנט כי ישקלו צעדיהם בנושא.

נציין כי זו אינה הפרשה היחידה שמעוררת חוסר נעימות ומתקשרת לגינדי. בחודש שעבר השחיתו אלמונים את שלטי הפרסום העוטפים את המתחם, כאשר ריססו עליהם כתובות גרפיטי במחאה, נוסח "הנה עוד בניין שלעולם לא נוכל לגור בו".
עוד לפני כן התלוננה אזרחית לרשות השנייה בטענה כי באחד הקמפיינים של החברה יש משום הטעיית הציבור, והרשות הורתה לגינדי לשנות את הקמפיין.
בחברת גינדי ובסופר-פוש סירבו להגיב לדברים.