גינדי מדווחת: אולפני BRANIT-FX מאשימים אותנו בהעתקה

על פי דיווח החברה, קיבלה מאולפני בראניט אפקטים ויזואליים מכתב התראה, בטרם ינקטו כנגדה צעדים בטענה להפרת זכויות יוצרים

חני יודל | 10/11/2010 16:17 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת גינדי קיבלה מאולפני BRANIT-FX (בראניט אפקטים ויזואליים) שבארה"ב מכתב התראה לפני נקיטת צעדים בטענה להפרת זכויות יוצרים. זאת בעקבות הטענות, הגורסות כי קמפיין התדמית של גינדי מועתק.

חברת הנדל"ן דיווחה היום (ד') לבורסה כי "ב-9 בנובמבר קיבלה מכתב לפיו מגדלי לב תל אביב הפרה לכאורה את זכויות היוצרים של החברה הזרה, וזאת במסגרת שיווק לפרויקט מתחם השוק הסיטונאי בתל אביב".

עוד מדווחת גינדי, כי חברת קידום המכירות סופר-פוש מבית פובליסיס האחראית לסרטון, הוציאה שיפוי מלא "ולקחה על עצמה אחריות מלאה בעניין, ולכל השלכה אפשרית העלולה לנבוע ממנו", כך שחברת גינדי לא תאלץ לספוג על עצמה כל נזק שעשוי להיגרם.

על פי ההערכות בענף, הצדדים יפנו למשא ומתן עד שיגיעו לפשרה כספית ולסכום אותו תשלם סופר-פוש, והנושא לא יגיע לבית משפט.


חוסר נעימות

תחילת הפרשה בשבוע שעבר, אז קיבלו האולפנים בארה"ב פנייה מסטודנט ישראלי, שהסב את תשומת לבם לדמיון הרב הקיים בין סרטון התדמית של גינדי "הופכים חלום למציאות", לסרטון שהפיקו האולפנים האמריקאיים

לפני שנים אחדות תחת הכותרת "בונה עולם".

האולפנים הגיבו בתדהמה נוכח הדמיון הרב בין הסרטונים, שעושים שימוש דומה באפקטים ובצבעי הירוק-אפור, והודיעו לסטודנט כי ישקלו צעדיהם בנושא.

צילום מסך מתוך הסרטון של גינדי
מתוך הסרטון של גינדי צילום מסך מתוך הסרטון של גינדי

נציין כי זו אינה הפרשה היחידה שמעוררת חוסר נעימות ומתקשרת לגינדי. בחודש שעבר השחיתו אלמונים את שלטי הפרסום העוטפים את המתחם, כאשר ריססו עליהם כתובות גרפיטי במחאה, נוסח "הנה עוד בניין שלעולם לא נוכל לגור בו".

עוד לפני כן התלוננה אזרחית לרשות השנייה בטענה כי באחד הקמפיינים של החברה יש משום הטעיית הציבור, והרשות הורתה לגינדי לשנות את הקמפיין.

בחברת גינדי ובסופר-פוש סירבו להגיב לדברים.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/economy/ -->