לקוחות פלאפון נדהמו לגלות: במרכזי השירות לא מספקים יותר שירותים

ללא הודעה מראש, החליטה החברה להפסיק את מתן השירות במרכזים, והשאירה למנויים הודעה: פנו לאתר או לשירותים הטלפוניים. על פי ההודעה, מרכזי השירות ישמשו מעתה רק לתיקון מכשירים, רכישתם או שדרוגם

הדר חורש | 11/11/2010 18:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לקוחות פלאפון שהגיעו היום (ה') למרכזי השירות לצורך בירורים נדהמו לגלות במקום הודעות, על פיהן חדלה החברה לספק שירותים במרכזי השירות. הלקוחות הופנו לאתר החברה ולשירותים הטלפונים שהיא מספקת. על פי הודעות החברה, ישמשו מרכזי השירות מעתה רק לשירותים הדורשים תקשורת פיזית כמו תיקון, שדרוג ורכישת מכשירים. יש לציין, כי החברה לא הודיעה ללקוחותיה מראש על השינוי.

במהלך היום, לאחר שהחברה קיבלה ככל הנראה פניות מצד לקוחות מופתעים, היא שיגרה ללקוחות הודעות טקסט המציגה את הפסקת שירותי הבירורים הפרונטליים כמהפכה. "מהיום אתם מוזמנים ליהנות משירות מקצועי ויעיל מכל מקום מבלי להגיע למרכזי השירות", נכתב בהודעה, זאת על אף שהאפשרות לקבל את שירותי החברה באמצעות הטלפון והאינטרנט קיימת מזה זמן רב.

נציין כי פלאפון היא חברת הסלולר השלישית
בגודלה בישראל. לחברה 2.85 מיליון מנויים והיא הרוויחה ברבעון השלישי של השנה 239 מיליון שקל. משרד התקשורת החליט לקצץ החל מינואר הקרוב 70%, את המחיר אותו גובות חברות הסלולר תמורת שיחות הנכנסות למנויהן מרשתות אחרות (דמי קישוריות). בעקבות ההחלטה טענו בכירים בחברות הסלולר כי החברות ייאלצו לפגוע בשירות למנויים על מנת לצמצם את הפגיעה ברווחיהן.

מפלאפון נמסר: ״אנו משקיעים משאבים רבים בצמצום זמני ההמתנה של לקוחותינו, תוך ניתוב הפניות לפתחי השירות הרלוונטיים. אנו מציעים מוקדי שירות טלפוניים, הפועלים 13 שעות ביום, ואפשרויות לקבלת מענה והסברים, באתר החברה, דרך צ׳ט לייב עם נציג שירות, או בפייסבוק. שירותים אלו צמצמו בשנה האחרונה דרמטית את מספר המופעים הפרונטליים ואת זמני ההמתנה, והגבירו את שביעות הרצון של לקוחותינו".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->