לקוחות פלאפון נדהמו לגלות: במרכזי השירות לא מספקים יותר שירותים
ללא הודעה מראש, החליטה החברה להפסיק את מתן השירות במרכזים, והשאירה למנויים הודעה: פנו לאתר או לשירותים הטלפוניים. על פי ההודעה, מרכזי השירות ישמשו מעתה רק לתיקון מכשירים, רכישתם או שדרוגם
במהלך היום, לאחר שהחברה קיבלה ככל הנראה פניות מצד לקוחות מופתעים, היא שיגרה ללקוחות הודעות טקסט המציגה את הפסקת שירותי הבירורים הפרונטליים כמהפכה. "מהיום אתם מוזמנים ליהנות משירות מקצועי ויעיל מכל מקום מבלי להגיע למרכזי השירות", נכתב בהודעה, זאת על אף שהאפשרות לקבל את שירותי החברה באמצעות הטלפון והאינטרנט קיימת מזה זמן רב.
נציין כי פלאפון היא חברת הסלולר השלישית
בגודלה בישראל. לחברה 2.85 מיליון מנויים והיא הרוויחה ברבעון השלישי של השנה 239 מיליון שקל. משרד התקשורת החליט לקצץ החל מינואר הקרוב 70%, את המחיר אותו גובות חברות הסלולר תמורת שיחות הנכנסות למנויהן מרשתות אחרות (דמי קישוריות). בעקבות ההחלטה טענו בכירים בחברות הסלולר כי החברות ייאלצו לפגוע בשירות למנויים על מנת לצמצם את הפגיעה ברווחיהן.
מפלאפון נמסר: ״אנו משקיעים משאבים רבים בצמצום זמני ההמתנה של לקוחותינו, תוך ניתוב הפניות לפתחי השירות הרלוונטיים. אנו מציעים מוקדי שירות טלפוניים, הפועלים 13 שעות ביום, ואפשרויות לקבלת מענה והסברים, באתר החברה, דרך צ׳ט לייב עם נציג שירות, או בפייסבוק. שירותים אלו צמצמו בשנה האחרונה דרמטית את מספר המופעים הפרונטליים ואת זמני ההמתנה, והגבירו את שביעות הרצון של לקוחותינו".