יהודה אלבז בראיון ראשון: "לא האמנתי בקונספט הקודם של לי קופר"
בראיון ראשון למעריב עסקים, חושף אלבז את האסטרטגיה החדשה של חברת השיווק. לדבריו, הבעיה הייתה בפריסה רחבה ותמחור גבוה: "מי שרוצה למכור פרימיום, צריך פריסה מינימלית". מבטיח לא לפטר את עובדי החנויות - גולדפינגר עשוי להישאר
באשר לעובדה שלי קופר לא הזמינו קולקציית קיץ, מסביר אלבז כי קיבל מהמוכרים פיצוי כלכלי. "המחיר נקבע בהתחשב בכך שהחברה לא הזמינה קולקציית קיץ והרשת צפויה להיפגע מכך בשל היעדר מלאים. ננסה להתמודד עם המצב באמצעות שילוב מוצרי נאוטיקה בחנויות וננסה לגייס קולקציה מהזכיין בדרום אפריקה".
אלבז צפוי לפטר את עובדי הנהלת מטה לי קופר ולאחד הפעילות תחת המטה של חברת בריל. באשר לעובדי חנויות הרשת מסר אלבז כי בשלב זה העסקתם מובטחת. "ייקח לנו
זמן להתארגן ולא נעשה שום צעד שאין ממנו דרך חזרה, גם אם זה יעלה לנו כסף". אלבז מעריך כי יוכל להגדיל את היקפי המכירות ואת הרשת. "הכיוון שלנו הוא התרחבות. עשינו זאת עם גלי, סולוג ובריל ונעשה זאת גם עם לי קופר".
באשר להעסקתו של מייסד הרשת, גידי גולדפינגר, העריך אלבז כי ייתכן וישאירו בחברה. "אנו בוחנים אפשרות להשארת גידי בחברה אבל החלטה בנושא תתקבל רק במהלך השבוע הבא".
העיסקה בין לי קופר לבריל נחתמה לאחר שבשבוע שעבר התכנס דירקטוריון החברה האם, קונספט שיווק, והחליט על סגירת הרשת. ההחלטה התקבלה שלא על דעתו של גולדפינגר, שהצהיר גם לאחר הפרסום כי ידאג למציאת קונה והרשת תמשיך לפעול.
ההחלטה על סגירת הרשת התקבלה בעקבות חילוקי הדעות בין גולדפינגר לבין שותפיו: דוד עיני והאחים חנן וחיים אסייג, שהחריפו בשבועות האחרונים, עד שהשותפים מימשו את זכויותיהם והחליטו לסגור את 36 סניפי הרשת ולפטר את עובדיה.