הרשות להגנת הצרכן דורשת מפרטנר: ספקו ללקוחות הסכמים מפורטים
תלונות של צרכנים שהגיעו לרשות מגלים כי החברה נמנעת לכאורה מלמסור לצרכנים חוזים הכוללים את פרטי העיסקה העיקריים, זאת בניגוד לחוק. פרטנר: "החברה מקפידה למלא אחר הוראות חוק הגנת הצרכן במלואן"
הרשות בדקה פניות של צרכנים וגילתה כי בדרך של שגרה נמנעת פרטנר מלמסור הסכם בכתב ובעל פה שמכיל את הפרטים הבאים, כנדרש: זכות הצרכן לביטול העיסקה ודרכי הביטול, פירוט התשלומים בגין הביטול ודרך חישובם, משך העיסקה ומועד קיומה (אם זו עיסקה לתקופה קצובה), וכן פרטי העוסק והכתובות באמצעותן ניתן למסור הודעה על ביטול העיסקה. ברשות להגנת הצרכן מבהירים כי אי מילוי דרישת הממונה מהווה עבירה ועלולה לגרור נקיטת הליכים.
עו"ד פינקוס
מציינת כי "חוק הגנת הצרכן מחייב מתן הסכם בכתב ובעל פה. במכר מרחוק (אינטרנט, טלפון וכו') וכן ברוכלות (כאשר החברה מגיעה לביתו או למקום עבודתו של הצרכן) שיכיל את פרוט התנאים, התשלומים וזכויות הצרכן לבטל עיסקה. הימנעות מכך פוגעת בצרכנים ולא מאפשרת להם לקבל את המידע המהותי בעיסקה ואת זכותם לבטל העיסקה ואופן הביטול, ובכך לבחון את כדאיות העיסקה ואת האפשרות לחזור ממנה".
מחברת פרטנר נמסר בתגובה כי "פרטנר דוחה את הטענות המועלות על הסף ומדגישה כי החברה מקפידה למלא אחר הוראות חוק הגנת הצרכן במלואן. מעבר לכך, תמהה פרטנר על ההודעה מטעם הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן במשרד התמ"ת ומצרה על הפרסום טרם התייחסותה של פרטנר למכתב מטעמה של הרשות".