שופרסל תשקיע 400 מיליון שקל בתוכנית אסטרטגית חדשה
בין היתר כוללת התוכנית הרחבת שטחי המסחר ב-100 אלף מ"ר עד לשנת 2015, שדרוג סניפי שופרסל "ביג" ל"דיל" והקמת 20 מתחמי בריאות ברחבי הארץ
על פי דיווח החברה לבורסה בתל אביב, צפויה שופרסל להשקיע בשנה הקרובה כ-400 מיליון שקל באסטרטגיית צמיחה זו. בהודעתה מסרה כי היא צופה ש"הרחבת שטחי המסחר ב-20% ושדרוג החניות מ'ביג' ל'דיל', בשילוב יתר מנועי הצמיחה, עשויים להוביל לצמיחה הן בחנויות הקיימות והן בחנויות החדשות שיוקמו".
החברה מתכננת להרחיב את שטחי המסחר שלה עד לשנת 2015 בכ-100 אלף מ"ר. גידול זה כולל
גידול של כ-20 אלף מ"ר שצפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2011. נציין, כי בתחילת 2010 חלשו שטחי המסחר על כ-520 אלף מ"ר.
כן מתכננת החברה לשדרג בחודש הבא את כל סניפי החברה הפועלים בפורמט "שופרסל ביג" (כ-30 במספר) לפורמט "שופרסל דיל". בתום תהליך זה יכלול פורמט "שופרסל דיל" למעלה מ-70 סניפים. בחברה מציינים כי ניסיון העבר מעיד שמהלכים מסוג זה העלו את המכירות באופן מהותי.
עוד מתכננת החברה להקים כ-20 מתחמי בריאות ברחבי הארץ, וזאת עד לסוף שנת 2011, תחת השם "גרין", אשר יוקמו וינוהלו עבור שופרסל ע"י רשת אורגניק מרקט ויכללו יכללו 1,500 מוצרים בדגש על מוצרים אורגניים, מוצרי בריאות ומוצרים נטולי גלוטן.