בזק: שירותי הטלפוניה של החברה שבו לסדרם

"זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית", מודיעה בזק, ומוסרת כי החל מהשעה 13:00 פועלים שירותיה במלואם. בשעות הקרובות תמסור הודעה מסודרת על פרטי התקלה ועל פיצוי שיינתן ללקוחות שנפגעו

הדר חורש | 25/1/2011 14:04 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לאחר שבמשך שעות סבלו לקוחות בזק משיבושים בשירותי הטלפוניה, מדווחת החברה על תיקון התקלה, שגרמה לקשיים בתקשורת של מאות אלפים ממנוייה. על פי ההודעה הושלם תיקון התקלה בשעה 13:00 בצהריים, וכעת לא אמור איש מלקוחותיה לחוות תקלה בתקשורת הטלפונית.

בהודעת החברה נכתב: "זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחות בזק על התקלה החריגה", וכן צוין כי "ניתן להוציא ולקבל
שיחות באופן מלא לכל הרשתות".

בשעות הקרובות צפויה החברה למסור הודעה מסודרת על פרטי התקלה ועל פיצוי שיינתן ללקוחות שנפגעו.

נציין, כי התקלה פגעה בכמחצית מקווי בזק וגרמה לקשיים בתקשורת, בעיקר מהתקשרות מטלפון בזק לרשתות אחרות. מההודעה עולה, כי מקור התקלה אינו ברשת החדשה של החברה, ה-NGN, אלא בחיבור לאחד המתגים של החברה. 

מוקדם יותר דיווח משרד התקשורת, כי נשלחו מהנדסים מטעמו כדי לפקח על תיקון התקלה בבזק. נציין, כי בתחילת ינואר מינה המשרד בודק שתפקידו לאתר את מקור התקלה החמורה שאירעה בדצמבר האחרון בליבת הרשת של סלקום, אשר שיבשה במשך שעות את שירותי החברה, וגרמה קשיים בהוצאת ובקבלת שיחות. הבודק צפוי להגיש דוח מסכם, כולל המלצות אופרטיביות למניעת הישנות אירועים מסוג זה בסלקום או בחברות סלולר אחרות.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/consumerism/ -->