בזק: שירותי הטלפוניה של החברה שבו לסדרם
"זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית", מודיעה בזק, ומוסרת כי החל מהשעה 13:00 פועלים שירותיה במלואם. בשעות הקרובות תמסור הודעה מסודרת על פרטי התקלה ועל פיצוי שיינתן ללקוחות שנפגעו
בהודעת החברה נכתב: "זיהינו את מיקום התקלה, דבר שעזר לנו לטפל בה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחות בזק על התקלה החריגה", וכן צוין כי "ניתן להוציא ולקבל
שיחות באופן מלא לכל הרשתות".
בשעות הקרובות צפויה החברה למסור הודעה מסודרת על פרטי התקלה ועל פיצוי שיינתן ללקוחות שנפגעו.
נציין, כי התקלה פגעה בכמחצית מקווי בזק וגרמה לקשיים בתקשורת, בעיקר מהתקשרות מטלפון בזק לרשתות אחרות. מההודעה עולה, כי מקור התקלה אינו ברשת החדשה של החברה, ה-NGN, אלא בחיבור לאחד המתגים של החברה.
מוקדם יותר דיווח משרד התקשורת, כי נשלחו מהנדסים מטעמו כדי לפקח על תיקון התקלה בבזק. נציין, כי בתחילת ינואר מינה המשרד בודק שתפקידו לאתר את מקור התקלה החמורה שאירעה בדצמבר האחרון בליבת הרשת של סלקום, אשר שיבשה במשך שעות את שירותי החברה, וגרמה קשיים בהוצאת ובקבלת שיחות. הבודק צפוי להגיש דוח מסכם, כולל המלצות אופרטיביות למניעת הישנות אירועים מסוג זה בסלקום או בחברות סלולר אחרות.







נא להמתין לטעינת התגובות




