שילב מתחדשת: משקיעה 15 מיליון שקל במוצרי נשים ותינוקות
האסטרטגיה החדשה תתמקד באשה ההרה ובשנת חייו הראשונה של התינוק. בין המהלכים: השקת מותג ג'ינסים לתינוקות מיום לידתם ופיתוח מזרן בייבי קינג קויל. כחלק מהמיקוד פתחה הרשת בשנה האחרונה 3 חנויות הריון בגודל של כ-900 מ"ר בבאר שבע, בראשון לציון ובאשדוד
בין המהלכים, יושק מותג ג'ינסים לתינוקות מיום לידתם תחת השם JEANSY; מועדון לקוחות ייחודי; פיתוח בלעדי של מזרן "בייבי קינג קויל שילב" ועגלה עירונית AVIO מבית אינגלזינה. במסגרת ההשקה תשקיע החברה 7 מיליון שקל בקמפיין פרסום תדמיתי באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי.
לדברי ענת לוין, מנכ"לית שילב, "בשנתיים האחרונות, מיפינו את דרישות הצרכנים, ובהתאם לכך בנינו את שורת המהלכים". לוין מסרה כי כחלק מהמיקוד באישה ההרה, פתחה הרשת בשנה האחרונה 3 חנויות הריון גדולות המשתרעות על שטח ממוצע של כ-900 מ"ר בבאר שבע, בראשון לציון ובאשדוד.
לוין הוסיפה כי לראשונה בישראל משיקה שילב מועדון לקוחות משפחתי ייחודי לאשה ההרה, במסגרתו ניתן יהיה ליהנות מהטבות ייחודיות ומצבירת נקודות כבר משלב ההריון ולאורך כל שלבי התפתחות התינוק.
לדברי לוין, מועדון הלקוחות החדש מעניק הטבות כבר משלב ההריון, כך שניתן לצבור נקודות עם ביצוע הזמנת לידה. נשים הרות אשר יבצעו הזמנת לידה בשילב יהנו מכרטיס משפחתי עם תמונת התינוק. עם מימוש הזמנת הלידה, ההורה ישלח באמצעות אתר האינטרנט של שילב תמונה
המהלכים האסטרטגיים של החברה כוללים מספר חידושים. כך למשל, בגדי הג'ינס של החברה רכים במיוחד וכוללים מכנסיים עם רגליות הניתנים ללבישה, כבר מיום הלידה. כמו כן החנות הכריזה על מהפכה בעולם השינה של התינוק עם השקת מזרן ייחודי תחת המותג "בייבי קינג קויל שילב", פיתוח משותף של קינג קויל עם שילב. לדברי לוין, המזרן מבטיח אוורור מקסימלי ומאפשר נידוף נוזלים מהמזרן החוצה, כאשר המזרן מונע התפתחות תופעת הראש השטוח ושומר על טמפרטורה.
בתחום עגלות התינוק, מסבירה המנכ"לית כי הטרנד ההולך וגדל בעולם הינו לעגלות מעוצבות המתאימות לשימוש נוח ויעיל בעיר. העגלות נוחות לתפעול, לכניסה נוחה למעליות וכדומה, ומוגדרות כעגלות עירוניות.