מלחמת החיתולים: שופרסל הוזילה חיתולי האגיס, קו-אופ תייבא פמפרס
מחיר האגיס בשופרסל יעמוד על 38.8 שקל; הערכה: מחירי חיתולי פמפרס המיובאים יימכרו בקו-אופ ב-20% פחות ממחירי פמפרס תוצרת ישראל
עוד נודע לעסקים כי למלחמת המחירים נגררת כעת גם פרוקטר אנד גמבל, יצרנית מותג פמפרס: רשת קו-אופ ישראל החליטה לבצע ייבוא מקביל של מותג החיתולים באמצעות איש העסקים צבי ויליגר.
בקו-אופ ישראל עדיין לא תמחרו את חיתולי פמפרס המיובאים, אך מעריכים כי מחירם יהיה נמוך בכ-20% ממחיר פמפרס בישראל.
אף שמחיר המחירון של החיתולים בישראל גבוה ביחס למחירים בעולם ועומד על 60 שקל לחבילה, בפועל נמכרים החיתולים ב-40-50 שקל במסגרת מבצעי ההנחות של כל רשתות השיווק והפארמים. את ההנחות מעניקות הרשתות על חשבונן כיוון שמדובר
אומדן לשיעור מימון הרשתות מתקבל מדברי ליאור רייטבלט, מנכ"ל סופר פארם, לפני 4 חודשים: הרשת סבסדה את מכירות החיתולים ב-32 מיליון שקל בשנה, והרווח הגולמי של הרשת על חיתולים הוא 14%.
החלטת רבוע כחול לפעול לייבוא מקביל של חיתולי האגיס מטורקיה התקבלה על רקע סירובה של חוגלה לדרישת הרשת לשאת בתשלום מיליוני שקלים בגין "שחיקת רווחיות".
בעקבות הפרסום בעסקים שלפיו המחיר שקבעה הרשת לחיתולים המיובאים זהה למחיר שבו נמכר המוצר המקורי ברשתות, הוזילה רבוע כחול את מחיר החבילה ל-36 שקל. אך לצד מחיר זה פרסמה קימברלי קלארק כי החיתולים המיובאים מטורקיה נחותים באיכותם ביחס למוצרי האגיס בישראל.