באליגם משיק קטגוריה חדשה: דיל מיידי
בשונה מההצעות הקבועות, המאופיינות לרוב בעיסקאות לטווח ארוך שמקבלים הגולשים בכל בוקר למייל הפרטי שלהם, הפורמט החדש "בא לי עכשיו" מספק מענה לצרכנים המעוניינים במימוש דילים מיד בהתאם לצורך שלהם באותו הרגע
מדובר בקטגוריה חדשה של מכירות בזק (Flash sales) במסחר האלקטרוני, המאפשרת לעסקים להעלות הצעות אטרקטיביות למימוש מיידי וספונטני.
בשונה מההצעות הקבועות, המאופיינות לרוב בעיסקאות לטווח ארוך שמקבלים הגולשים בכל בוקר למייל הפרטי שלהם, הפורמט החדש מספק מענה לצרכנים המעוניינים במימוש דילים מיד בהתאם לצורך שלהם באותו הרגע. כך, בזמן ביקור בקניון ניתן להיכנס לאפלקיציה של באליגם, להקיש על לשונית "בא לי עכשיו" ולבדוק אם ישנן הצעות למימוש מיידי בקניון.
את ההצעות יעלו באופן עצמאי ובזמן אמת בעלי העסקים, וזאת בהתאם לפעילות העסק באותו הזמן. כך לדוגמה, מספרה בקניון תוכל להעלות דיל עבור פן בחצי מחיר אם תזהה שעה שלא נקבעו בה תורים; ובעל מסעדה שמעוניין להגביר את תנועת הלקוחות בשעה מסוימת יוכל להעלות הצעה שתופיע מייד באתר. השירות החדש, אם כן, צפוי להיות פופולרי בקרב עסקים מתחום היופי, כמו ספא ומניקור, ומתחום המסעדות והתרבות והבידור.
"דינמי יותר, איכותי יותר"
כבר אתמול בשעות הצהריים הציע האתר 20 שוברים זוגיים בשווי 200 שקל כל אחד לאתרים נבחרים, שבהם שובר למסעדת דקה בתל-אביב תמורת 100 שקל התקף בכל שעות הפעילות, 25 שוברים לעיסוי בג'ניס רוז ספא בהרצליה תמורת 140 שקל במקום 280 שקל; שוברים בודדים למניקור ופדיקור בפוקסי סלון בתל-אביב תמורת 115 שקל במקום 230 שקל; 10 שוברים זוגיים ב-75 שקל במקום 150 שקל במסעדת טאפאס בר אחד העם בתל אביב בשעות 18:30-21:00; ו-30 שוברים להצגה "סיגל" בתיאטרון
הבימה בתל-אביב ב-65 שקל במקום 190 שקל. כל השוברים תקפים רק ליום שבו הם מועלים.
לדברי טל לב, מנכ"לית באליגם, "ההשקה של 'בא לי עכשיו' היא הדור הבא של עולם הקנייה החברתית והמסחר האלקטרוני, ההופך להיות דינמי יותר, איכותי יותר ומותאם לצורכי הלקוחות, כמו גם לצורכי העסקים".
בשנה החולפת הגיעה באליגם לתפוצה של 300 אלף לקוחות. לאתר אפליקציה סלולרית לקנייה חברתית בארץ ושירות תזכורות למימוש שוברים לפני שפג תוקפם.