מגה באינטרנט חתמה על שיתוף פעולה עם אתר יד 2
ההסכם עם יד 2, משלב את מגה באינטרנט כחנות בתוך חנות, תוך הרחבת היקף אזורי החלוקה לרוב הארץ; לקראת השקת אתר המכירות של שיווק השקמה, הורידה רבוע כחול את מחיריהם של חלק מהמוצרים הנמכרים באתר מגה באיטרנט
לקראת השקת אתר המכירות של שיווק השקמה, הורידה רבוע כחול את מחיריהם של חלק מהמוצרים הנמכרים באתר מגה באיטרנט, וכעת מרחיבה הרשת את המהלך ומכריזה על שורת צעדים, ובראשם הוזלה של חלק גדול מהמוצרים הנרכשים בתדירות גבוהה והשוואתם למחירי הרשת המוזלת מגה בול.
בנוסף לכך חתמה הרשת על הסכם שיתוף פעולה שיווקי עם אתר המכירות יד 2, המשלב את מגה באינטרנט כחנות בתוך חנות, תוך כדי הרחבת היקף אזורי החלוקה לרוב הארץ. במסגרת שדרוג האתר יוכלו הלקוחות לקבל חלופות עם ערכים תזונתיים בריאים יותר למוצרים שבחרו. במנוע הקנייה יוכלו הלקוחות לקבל גם חלופות זולות יותר למוצרים שבחרו על פי מספר משתנים: מוצר מקביל זול יותר בקטגוריה,
מוצרים עם אריזות חסכוניות, מותג פרטי באותה קטגוריה, מבצעים של מוצרים דומים וכדומה. שני מנועי הקנייה יושקו בחודש הבא. עלות המשלוחים תמשיך להיות 28 שקל, וחברי המועדון יהיו פטורים מדמי משלוח בקנייה מעל 500 שקל.
לפי נתוני מגה, המכירות באתר האינטרנט הוכפלו בתוך פחות משנתיים מהשקתו ועומדות על כ-100 מיליון שקל. 75% מהרוכשים באתר הם תושבי אזור המרכז בגילאים 35-50, ורוב ההזמנות באתר מתבצעות על-ידי נשים. סל הקנייה באינטרנט גבוה פי 3 מברשת מגה בעיר ועומד על כ-600 שקל . על-פי נתוני סקרי נילסן שבידי הרשת, באירופה ענף קניות המזון באינטרנט מפותח יותר מישראל, ואנגליה היא המדינה שבה היקף קניות המזון הוא הגדול ביותר באירופה עם אחוז מכירות של כ-8% מכלל מכירות המזון. ממוצע מכירות המזון באירופה עומד על כ-3%, ואילו בישראל נתון זה עומד על 1%-2%.