קבוצת AVA נפרדת מהמותג "כלל פורקס"

תשקיע שלושה מיליון שקל בקמפיין ההשקה והמיתוג מחדש

nrg מעריב | 3/10/2011 14:45 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בהמשך להשלמת המהלך במסגרתו רכשה חברת AVA הבינלאומית את מניות חברת "כלל פיננסים", נפרדת הקבוצה ממותג המחסר במט"ח "כלל פורקס" ומשיקה מותג חדש תחת השם ATRADE. קמפיין החברה צפוי לעלות בתחילת חודש אוקטובר תחת הסלוגן: "ככה מרגיש שוק ההון" ולהימשך כארבעה שבועות. 

ATRADE מאפשרת למשקיעים מסחר עצמאי בשוק ההון: מדדים, סחורות, מט"ח ומניות. הקמפיין צפוי להעביר לצופים את הריגוש שבמסחר העצמאי, כפעולה הקרובה ביותר האפשרית לפעילות
הברוקר בחדרי המסחר המקצועיים.

הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת חודש אוקטובר וירוכז בעיקר באינטרנט, בעיתונות כלכלית ובחסויות בטלוויזיה. עלות הקמפיין מוערכת בכ-3 מיליון שקל. את השקת הקמפיין מלווה הפרסומאי ספי שקד, ויועצי התקשורת מעין נוה ועופר גולן.

חברת ATRADE מקבוצת AVA הבינלאומית היא זירת המסחר העצמאי הגדולה בישראל. הקבוצה הפועלת בכ-150 מדינות ברחבי העולם, מנהלת מסחר עצמאי בהיקפים של כ-600 מיליארד דולר בשנה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''שוק ההון''

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים