אורנג' "שידרגה" למכשירים יד שניה

15 עובדי חברת "חמו גלמית", שהתקשרה בעסקה עם חברת אורנג' טוענים כי גילו מספרי טלפון בזיכרון המכשיר ה"משודרג"

אלפי שאולי | 6/10/2011 11:51 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בית משפט השלום בתל אביב קיבל לאחרונה לידיו תביעה ובקשה לאישורה כייצוגית נגד חברת אורנג', בה מתארים התובעים שלל טענות על התנהלות שירות בעייתית, שאף כללה מסירת מכשירים מיד שנייה במצגת שהם חדשים.

לטענת התביעה, במהלך תקופת ההתקשרות שידרגה חברת "חמו גלמית", העוסקת בשיווק והפצה של דשא סינטטי ומוצרי גינון טלפונים שהוצגו כחדשים באריזה סגורה, אולם לאחר השימוש התגלו בהם זיכרונות שלא נמחקו ומעידים, לטענתם, על כך שהמכשירים היו בשימוש קודם לכן.

בנוסף טוענת עורכת הדין יפעת בן דוד-עמית, המייצגת את התובעת, כי במועד החתימה על הסכם ההתקשרות, הבטיח נציג אורנג' הבטחות רבות ובהן נציג שירות אישי שיטפל בכל עניני החברה, שירות שליחויות לאיסוף והחזרת מכשירים לתיקון או החלפה, מתן זיכויים על שימוש בהיקף מסוים ועוד. לטענתה, מרבית הבטחות אלו הופרו במהלך ההתקשרות ללא הודעה מראש. נציגי החברה נאלצו לכתת
את רגליהם שוב ושוב למשרדי אורנג' מסיבות שונות תוך פגיעה בעבודתם השוטפת.

בעקבות כך, ביקשה החברה לקבוע פגישה עם נציגת אורנג'. הפגישות עם נציגי החברה בוטלו שלוש פעמים שבכולן תשובת הנציגים במוקד הייתה זהה ותמוהה ולפיה הנציגה שהייתה אמורה להגיע לפגישה עברה תאונת דרכים ולכן לא יכלה להודיע על הביטול.

עוד טוענת החברה כי לאחר שהתייאשו וביקשו לעזוב את אורנג' החלה סאגה נוספת שכללה גביית דמי ניתוק מופרזים בתואנות שונות.

החברה מבקשת להכיר בתביעה כייצוגית על סמך ההערכה כי התנהלותה של אורנג' מול החברה בתחום השירות, גביית הכספים הבלתי מוצדקת ושינוי תנאי ההתקשרות דומה לזו שהייתה כלפי צרכנים עסקיים ופרטיים אחרים, שחלקם הגדול בחר להימנע מלהביא את העניין לבית המשפט.

הדיון בבקשה נקבע ליום 3.1.2012 בפני השופטת דליה אביגיא.

מחברת אורנג' נמסר כי "התביעה התקבלה ואנו לומדים אותה".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים