Shaker הישראלית משלימה סבב גיוס של 15 מיליון דולר
חברת הסטרטאפ של בוגרי המרכז הבינתחומי הרצליה, הצליחה תוך שנה לכבוש את המקום הראשון בתחרות TechCrunch, לגייס מיליוני דולרים בסבב הראשון וכעת מגייסת החברה סכום של 15 מיליון דולר נוספים
שייקר הוקמה לפני כשנה על-ידי עופר רונדסטיין וגד ויהונתן מאור, בוגרי המרכז הבינתחומי בהרצליה וגייסה עד היום סכום המוערך בכ-3 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הוביל שרווין פישבר (Shervin Pishevar) מ-Menlo Ventures, כמו כן השקיעו גם אריק שמידט (Eric Schmidt), טרוי קרטר (Troy Carter) ורמי ברכה מהקרן
פישבר, אחד מהמשקיעים, הספיק להתאהב ברעיון מאחורי הסטארטאפ. בראיון שנתן ל-TechCrunch טען כי נדהם מהכשרון של צוות שייקר ואמר כי הוא חיפש שנים רבים אחר מה שצוות זה הצליח להשלים והוא מתרגש להוביל את ההשקעה המשמעותית.
שייקר היא אפליקציה לפייסבוק המאפשרת לכם לשדרג את חווית השימוש ברשת החברתית, בכך שמנסה להפוך אותה לאישית ולאינטראקטיבית יותר. את החוויה השונה, שייקר מצליחה לספק על ידי שידרוג הממשק הסטנדרטי של פייסבוק והפיכתו לחדר תלת מימדי, כאשר כל חשבון של משתמש מקבל ייצוג בחדר על ידי אוואטר, בדומה לדמויות של סימס, או משחקים דומים אחרים.
במסגרת הדברים שניתן לעשות בתוך האפליקציה, קיימת גם אפשרות להזמין מישהו למשקה, כשכל אווטאר בתוך החדר התלת-ממדי מייצג אדם אמיתי המחובר אונליין באותו הרגע לפייסבוק (למעט דמויות כמו הברמן שימזוג לכם משקאות), כך שכמות האנשים שמופיעים בחדר התלת-ממדי עם תמונה מעל האווטאר מייצגת את האנשים אשר נמצאים זמינים כרגע ומחוברים. כשאתם רואים אותם עושים משהו בתוך החדר התלת-ממדי, מדובר באינטראקציה שלהם על המסך עם האפליקציה.

שייקר, סטארטאפ ישראלי שהחל את דרכו במסגרת תוכנית זל ליזמות במרכז הבינתחומי בהרצליה, הושק רשמית במסגרת כנס TechCrunch Disrupt שנערך בחודש ספטמבר בסן פרנסיסקו. מדובר בחברה הישראלית השניה שהצליחה לזכות ב"כתר של עולם הסטארטאפים" ולקטוף את המקום הראשון בתחרות.
המייזם הוא בחסות Microsoft Bizspark - תוכנית גלובלית שפותחה במטרה לסייע להצלחת סטארטאפים בשלבים המוקדמים על-ידי אספקת מספר משאבי מפתח, בזמן שהכי צריך אותם: תוכנה, תמיכה, ספקי הוסטינג, עירוב ממשלתי וחשיפה.
הידיעה פורסמה לראשונה באתר newsgeek