מזרחי טפחות מציג שירות חדש: "בנקאות היברידית"

האמצעים הישירים, בין אם המענה הטלפוני, הסלולר, מייל או סמס ינותבו לבנקאי מסויים שמוגדר כבנקאי אישי של הלקוח ושייך לסניף הבנק של הלקוח; אלי יונס: "יש פער גדול בין ההתפתחות של המערכת הבנקאית לבין מה שהלקוחות רוצים"

מורן רייכמן | 22/11/2011 17:03 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בנק מזרחי טפחות השיק היום (ג') מהלך רחב לשינוי השירות בבנק. תחת הכותרת "בנקאות היברידית",  מבקשים בבנק להקטין את הניכור של העידן הדיגיטלי, ולשלב את יתרונות הכלים הדיגיטלים עם טיפול אישי על ידי פקיד הבנק.

הרעיון המרכזי שעומד מאחורי היוזמה הוא בכך שכל האמצעים הישירים, בין אם המענה הטלפוני, הסלולר, מייל או סמס ינותבו לבנקאי מסויים שמוגדר כבנקאי אישי של הלקוח ושייך לסניף הבנק של הלקוח, ובמקרה שהוא אינו זמין באותה עת, הלקוח יקבל מענה מאחד הבנקאים של אותו סניף.

הבנקאי יהיה זמין ללקוח משמונה בבוקר ועד שמונה בערב, ויוכל לבצע פעולות כמו העמדת מסגרת אשראי, העברות, אישורים חריגים וכו. בבנק אומרים כי המערכת תזהה את הלקוח מייד עם התקשרו, ואם ינתק לפני שקיבל מענה פקיד הבנק יתקשר אליו.
"שינינו את כללי המשחק"

"הבחנו בכך שיש פער גדול בין ההתפתחות של המערכת הבנקאית לבין מה שהלקוחות רוצים", מסביר אלי יונס, מנכ"ל מזרחי טפחות. לדבריו, במזרחי טפחות מבקשים לסטות ממסלול ההתפתחות של כלל המערכת הבנקאית ולהציע צורת שירות חדשה.

"התרגלנו לקבל מוקדנים מזדמנים ואפליקציות למיניהן, שמטרתם לגרום לנו לעבור ולפעול בשיטת 'עשה זאת בעצמך' ובכך לחסוך מהבנקים את העלויות הרבות הכרוכות במגע עם הבנקאי בסניף", הוסיף יונס. "אנחנו שינינו את כללי המשחק. הכלים הדיגיטלים יהוו פלטפורמה לקשר ישיר ומיידי עם הבנקאי האישי.
 

אלי יונס, מנכ''ל בנק מזרחי-טפחות
אלי יונס, מנכ''ל בנק מזרחי-טפחות יחצ
מסקר שערך הבנק באמצעות חברת טלסקר, עולה כי הדבר החשוב ביותר ללקוחות הבנקים הוא המגע האישי. על פי הסקר, 57.8% מהנשאלים דיווחו כי זה הדבר החשוב להם ביותר, זאת לעומת 22.4% שאמרו שהדבר החשוב ביותר הוא גובה העמלות. בבנק טוענים שבניגוד לציפייה, אין הבדל בין צעירים למהוגרים באספקט זה, וכי גם לקוחות צעירים העידו כי חסר להם המגע האישי עם הבנקאי.

במזרחי טפחות מדגישים את העובדה שכל עובדיהם הם עובדי הבנק, ומאוגדים על ידי ועד העובדים. "אין אצלנו עובדי קבלן", אומר יונס. "כל העובדים רואים את עתידם במזרחי טפחות ולא רואים בו תחנת מעבר
או עבודה לתקופת הלימודים." מסיבה זו, טוען יונס, העובדים, גם אלה הזוטרים, מזדהים עם הבנק וקל לרתום אותם להשגת יעדיו.

השירות החדש נמצא בהרצה מזה מספר חודשים בכל הסניפים. הקמפיין הגדול שהשיק הבנק, בולט במיוחד על רקע הירידה החדה שתקציבי הפרסום של החברות הגדולות, שמאז המחאה החברתית השהו וביטלו קמפיינים פרסומיים רבים. "תמיד ראינו בעצמנו גורם מתסיס שמאתגר את המערכת, ובגלל זה דווקא עכשיו החלטנו לצאת בקמפיין". אומר יונס. לדבריו, עלותו הכוללת של המהלך, כולל עלות הכשרת העובדים, הטכנולוגיה והקמפיין הפרסומי היא כ-50 מיליון שקל.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים