מנכ"ל מליסרון: "המחסור בישראל הוא בקניונים שכונתיים - הם העתיד של הענף"

משה רוזנבלום מעריך שקניונים שכונתיים צפויים לצוץ בהמוניהם: "ערים רבות טרם מיצו את עצמן בתחום. מדובר בהשקעה בטוחה"

שלומית צור | 29/11/2011 9:32 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
"אף על פי ששוק המסחר הולך בכיוון של קניונים גדולים, המחסור הגדול הוא דווקא בקניונים שכונתיים", כך אמר מנכ"ל מליסרון משה רוזנבלום בכנס נדל"ן ותשתיות שערכה BDO זיו האפט במלון לאונרדו ברמת גן.

מחנה יהודה. שכירות גבוהה
מחנה יהודה. שכירות גבוהה שרית פרי
מנכ"ל מליסרון, שהפכה לשחקן הגדול ביותר בתחום הקניונים לאחר רכישת בריטיש ישראל, ציין כי "שוק הקניונים בישראל עדיין לא אמר את המילה האחרונה, וערים רבות טרם מיצו את עצמן בתחום. אף על פי שהתחרות היא דווקא על הקניונים הגדולים וקניונים רבים מרחיבים את עצמם, כמו קניון הזהב בראשון לציון, המחסור הוא דווקא בקניון השכונתי, שהוא חלק מההתפתחות בעולם הקניונים העתידי. מדובר בהשקעה בטוחה. הם כוללים באופן קבוע רשת סופרמרקט,
רשת פארם, מקדונלד'ס או בורגראנץ', ארומה ו פוקס. זו תהיה הפריחה הבאה בעולם הקניונים".

רוזנבלום התייחס גם למסחר שמחוץ לקניונים ואמר כי יידרש זמן רב עד שראשי הערים יפנימו כי הרחוב הוא שלהם. "איפה רשת כמו H&M יכולה לשכור בישראל שטח של 3,000 מ "ר ולפתוח חנות? נוסף לכך, שכר הדירה ברחוב ממש לא זול. המשביר לצרכן למשל שכר שטח של 5,000 מ "ר במדרחוב בירושלים תמורת מיליון שקל לחודש. אין מושגים כאלה בקניון. שכר הדירה במדרחוב ירושלים ובשוק מחנה יהודה גבוה מהשכירות בקניון רמת אביב. ועם זאת, על מנת שהרחוב יתפתח גם במקומות אחרים יש צורך ברכב, בחניה ובתחבורה ציבורית - ולצערי אני לא רואה את זה מתממש באופק".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים