המחאה הצליחה: תנובה משיקה סדרת מוצרים מוזלים
על מנת לשוב ולהתיידד עם הצרכן, החברה מציעה יוגורט מוזל וגבינה צהובה ארוזה במחיר מופחת מזה שנגבה עד כה; עם זאת, עדיין מדובר במוצר יקר ביחס לאלטרנטיבה המפוקחת במעדנייה
לדברי ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת תחומי עסקים ושיווק בתשלובת החלב תנובה: "אנו פותחים את שנת 2012 עם כמה מהלכים רחבים במגוון קטגוריות, ובהן גבינות לבנות, שמנות מתוקות, גבינות צהובות ויוגורטים, וכל מהלך שמושק נבדק ונבחן בערך שהוא מייצר עבור הצרכן לצד מחיר אטרקטיבי. פתחנו את השנה בהשקת גבינות לבנות בטעמים חדשים במחיר זהה למחיר גבינה לבנה, ועתה אנו מציעים מגוון פתרונות בקטגוריית הגבינות הצהובות, כך שלצרכן יעמדו אפשרויות בחירה רבות של גבינת העמק המועדפת עליו".
למרות הורדת מחיר הגבינה הצהובה הארוזה, עדיין מדובר במוצר יקר ביחס לאלטרנטיבה המפוקחת במעדנייה. תנובה תגבה 90 אגורות יותר לכל 100 גרם, כך שאריזת 400 גרם תהיה יקרה ב-3.6 שקל מ-400 גרם של גבינה
פרוסה במעדנייה. עם זאת, לאריזות המוכנות במקרר יצורף מכסה לסגירה חוזרת.
נוסף על כך, החברה תרחיב את מותג תנובה לקטגוריית היוגורט הלבן ותשיק שני מוצרי יוגורט לבן 1.5% ו-3.5% כאלטרנטיבה למותג יופלה שהיא משווקת. מוצרים אלו מוצעים במחיר הנמוך בכ-15% מהמוצרים האחרים בקטגוריה. המחיר יהיה 2.8 שקלים לגביע 200 גרם. עם זאת, מדובר בהוזלה שתבוא לידי ביטוי רק ברכישת גביע בודד של היוגורט החדש לעומת גביע בודד של יופלה. זאת מכיוון שהיוגורט הלבן של יופלה נמכר על-פי רוב במארזי 8 יחידות של 150 גרם במחיר 16 שקל, המשקפים 2.6 שקלים ל-200 גרם, כך שלא מדובר בשינוי לטובה.
נוסף על כך, תנובה תשיק לקראת אמצע פברואר מוצר חדשני בקטגוריית הגבינות הצהובות: גבינה צהובה עמק פרוסה דק-דק במדף. גרוס שון אמרה כי "הבנו מצרכנים שאחת מהסיבות לרכישה במעדנייה היא עובי הפריסה. מוצרים פרוסים דק אהודים בקרב הצרכנים. את אותה מהפכה שעשו בפסטרמות אנו מביאים כעת לעולם הגבינות הצהובות". לשם השוואה, מוצרי הפסטרמה הפרוסים דק מהווים כ-30% ממכר מוצרי המדף בקטגוריה.
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
