מגה במקום אייס: רבוע כחול נכנסת לתחום ה"עשה זאת בעצמך"

החברה תשיק בסניפי מגה בול את מתחמי מגה הום, שיציעו מגוון רחב של מוצרי ריהוט לבית וכלי עבודה במחירים נמוכים

נורית קדוש | 2/2/2012 8:21 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רגע אחרי שהפכה רשת אייס לחדלת פירעון ונכנסה להקפאת הליכים, תנסה רבוע כחול לתפוס חלק ממקומה באמצעות השקת מתחמי IMPROVEMENT HOME בשם מגה הום בחנויות מגה בול, ששטחם יהיה כ-800 מ"ר.

המתחמים שהושקו במסגרת הקונספט "חנות בתוך חנות" יציעו מגוון רחב של מוצרי ריהוט ועיצוב לבית, ריהוט גן, כלי עבודה ומוצרי טקסטיל וחשמל במחירים הנמוכים לטענת החברה בכ-25%-15% ממחירי השוק. עד סוף 2012 יוקמו 8 מתחמי מגה הום ובסיום 2013 מספרם יהיה 12 בסניפי הרשת בכל רחבי הארץ.

לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל מגה קמעונאות, תכיפות הביקורים של הצרכנים בחנויות המזון תייצר לרבוע כחול עדיפות על פני הרשתות המתמחות: הום סנטר ואייס: "לרשתות ה?עשה זאת בעצמך? אין בסיס לקוחות שמגיע באופן קבוע ושוטף לחנות, אלא רק במקרה הצורך למטרה ספציפית. לנו יש יתרון בשילוב בין רשת מזון שמגיעים אליה לפחות פעם בשבוע ובין מוצרים שעד היום היה צורך לנסוע בשבילם לחנות מתמחה - כמו כלי עבודה, פרזול, פטישים, מקדחות, אביזרי בטיחות, צעצועים, מוצרי גינון וצביעה, ועוד".

בכוונת וורמברנד לנצל את השטחים הגדולים שחנויות מגה בול משתרעות עליהם לטובת הענקת שטחי מכירה נוספים למותגי הנון פוד שרבוע כחול רכשה, ובהם נעמן פורצלן, ורדינון וד"ר בייבי.
בצמוד למוצרי מגה הום ישולבו לראשונה מוצרים של ד"ר בייבי בקונספט "חנות בתוך חנות" על-פני כ-200 מ"ר.

"אני לא לוקח כאן שום סיכון ולא נדרש לשכור שטחי מסחר נוספים, אלא משתמש נכון יותר בנכסים שיש בידי", מסביר וורמברנד. לדבריו, שיעור הרווח הגולמי הגבוה במוצרי הבית והתינוקות יאפשרו לרשת להציע מבצעים צולבים בין המזון והמחלקות החדשות: "הרווח הגולמי של מוצרי הבית נע סביב 35%. הוא גבוה יותר מאשר במזון, ובשונה מהמתחרים בענף אין לנו הוצאת שכ"ד ותקורות מסביב, מה שיאפשר לי להציע מבצעים שמחברים בין מזון לבין מוצרי הבית והתינוקות".

נוסף על כך, זה כחצי שנה שרבוע כחול לא כוללת בתווי הקנייה שלה את הום סנטר ואת אייס, ולהערכת וורמברנד גם עניין זה צפוי להגדיל את הפנייה למגה הום.

במסגרת המהלך הקימה החברה מותג פרטי למוצרי הבית בשם מגה הום. מוצרי המותג הפרטי מגה הום יימכרו לא רק במתחמי מגה הום, אלא בכ-20 סניפי מגה בול נוספים, וכן ישווקו 3 מוצרים מסוג זה בכל חודש בסניפים העירוניים של הרשת.

תחום ה-HOME INPROVMET נאמד בכ-5 מליארד שקל בשנה ובחברה צופים כי מתחמי מגה הום יביאו לעלייה של 20-25% במכירות כל סניף, שיתבטא בהגדלת הכנסותיה של מגה קמעונאות בכ-110 מיליון שקל בשנה.
רענן כהן
וורמברנד בסניף חדש של מגה הום. הלקוחות כבר ממילא באזור רענן כהן
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים