הציבור חוזר לקנות: מכירות רשתות השיווק זינקו ב-7.6% בנובמבר-ינואר
האם השפעת מחאת הקוטג' וחרם המזון הסתיימה? מכירות המזון ברשתות עלו ב-4.6% ב-3 החודשים האחרונים, זאת בהמשך לעלייה של 4% ב-3 החודשים הקודמים
מכירות המזון ברשתות עלו ב-4.6% בהמשך ל-4% ב-3 החודשים הקודמים. יצויין, כי בשנת 2011 עלו סך המכירות ברשתות השווק ב-1.4% בלבד (לעומת 3.4% בשנת 2010). מכירות המזון עלו ב-0.8% בשנה שחלפה, לעומת 1.9% בשנת 2010.
מכירות הדלק בתחנות ברחבי הארץ ירדו אשתקד ב-3%, לאחר שזינקו ב-10% בשנת 2010. מכירות רהיטים ומוצרי חשמל ברשתות ירדו אשתקד ב-0.2% לאחר שעלו ב-4.3% בשנת
2010.
כמו כן, נרשם אשתקד גידול של 5.6% במכירות הלבשה וטקסטיל ברשתות השיווק ו-2.5% במכירות של שאר המוצרים (תמרוקים תרופות, צעצועים וספרים, ציוד משרדי ואופטיקה).
יצויין, כי גם נתוני המכירות (בניכוי עונתיות) משקפים זינוק של 4.9% בסך המכירות ברשתות השיווק בחודש ינואר, לאחר ירידה של 3.7% בחודש דצמבר. מכירות המזון ברשתות השיווק עלו ב-0.9% בינואר לאחר שירדו ב-0.4% בחודש הקודם.
נתוני המכירות ברשתות השווק הנאספים כל חודש עי סוקרי הלמ"ס משמים כאינדיקטור לצריכה הפרטית בישראל, ומקדימים בחודש אתץ נתוני פדיון המסחר הקמעוני (ממקורות מע"מ).
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
