מגילות ים המלח הן הכוכבות החדשות של גוגל

מוזיאון י-ם הצטרף לפרויקט האמנות הגדול של ענקית הרשת ומוצגי המגילות זכו למעל מיליון מבקרים תוך שלושה ימים בלבד

סוכנויות הידיעות | 9/4/2012 16:41 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לאחר שבשבוע שעבר הרחיבה גוגל את הסיורים הוירטואליים שלה ליותר מ-150 מהמוזיאונים הגדולים בעולם וצירפה את מוזיאון ירושלים לפרוייקט האמנות הגדול, נראה כי הוא זוכה לפופולאריות מרשימה עם מעל מיליון מבקרים מיותר מ-200 מדינות בתוך שלושה ימים בלבד.

- מגילות ים המלח – מהיום גם באינטרנט

פרופ' מטיאס עם כתבים מתוך מגילות ים המלח
פרופ' מטיאס עם כתבים מתוך מגילות ים המלח EPA
הכניסות הרבות לאתר המוזיאון נרשמו לאחר שהמוזיאון הכניס את מגילות ים המלח לשירות המקוון.

בניגוד למוזיאון ירושלים שהצטרף ביחד עם מוזיאון ד'אורסיי בפריז לפרויקט, שמאפשר בין היתר צפייה ממוקדת ביצירות מופת של ואן גוך, רמברנדט ובוטיצ'לי, הלובר – ביתו של הצייר ליאונרדו דה וינצ'י – אינו נכלל ברשימת המוזיאונים ועל כן לא ניתן לראות את ציור המונה ליזה המפורסם.

"כולם שואלים אותי אם אפשר לראות את המונה ליזה", מספר עמית סוד, שעומד בראש הפרוייקט. "אנחנו מדברים עם אנשים מהלובר ומנסים לשכנע אותם לקחת חלק בפרוייקט הבא". הלובר הוא המוזיאון
הפופולארי ביותר בעולם עם 8.8 מיליון מבקרים בשנה שעברה, כך על פי הנתונים שסיפק אתר המוזיאון. ברשת החדשות של בלומברג ניסו להשיג את תגובת דובר הלובר, אך במוזיאון סירבו להתייחס לדיווח.

גוגל מסרה כי היא מחפשת שיתוף פעולה עם מרכזי אמנות בארצות הברית, באירופה ובשווקים נוספים, אך היא מציינת שהשירות לא צפוי ליצור הכנסה, לרבות באמצעות פרסום. נתונים על מספר הכניסות לשירות לא נמסרו על ידי החברה.

מנכ"ל מרכז המו"פ של Google בישראל, פרופ' יוסי מטיאס, אמר בתגובה כי "גוגל מחויבת להביא את התרבות והאמנות לרשת ולהפוך אותן לנגישות בכל העולם".
פלאש 90
מוזיאון ירושלים. הכניסה בחינם עכשיו כל השנה פלאש 90
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים