הטמפרטורות מזנקות, מכירות הגלידה בעקבותיהן
העלייה בטמפרטורות הובילה לגידול של 40% במכירות מוצרי הגלידה ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה; מנכ"ל גלידות שטראוס: "הצמיחה במכירות נמשכת גם מאז החזרה מהחג"

אוכלת גלידה רויטרס
העלייה בטמפרטורות, עוד לפני תחילת האביב, הביאה לגידול של 10% במכירות הרבעון הראשון של השנה. לדברי יורם אביגד, מנכ"ל גלידות שטראוס, אחרי שבשנת 2011 רשמה קטגוריית הגלידה ירידה של כ-5% במכירות , נוכח חורף ארוך וקר, ההערכות הן כי בקיץ 2012 יגדלו מכירות הגלידה ויעלו אף על מכירות השיא שנרשמו ב-2010, שהיתה שנה חמה מהרגיל.
לדברי אביגד, "אנחנו עוקבים אחרי מזג האוויר ורואים קשר ישיר בין הטמפרטורה ושעות האור לצריכת הגלידה. מזג האוויר החם בחול המועד הביא לעלייה חדה במכירות גלידה בכל אתרי הבילוי והטבע, והמגמה נמשכת
גם מאז החזרה מהחג בזכות החמסין".
אביגד מוסיף כי בשלב זה עיקר המכירות מתבצע בגזרת ה"אימפולס", כלומר בפיצוציות, בחנויות נוחות ובמקררים בקו הקופות בחנויות המזון, ופחות בסופרמרקטים. בחברות הגלידה נמנעו מהעלאת מחירים בפתיחת העונה הנוכחית, כך שהצרכנים צפויים למצוא את המוצרים במחירים דומים לאלו שנגבו במאי אשתקד, אז התבצעה עליית המחירים האחרונה. בגלידות שטראוס נערכו עם מרבית המוצרים לעונה החדשה כבר בפברואר, אך בשבועיים הקרובים צפויים לצאת מוצרים נוספים למקררי הגלידה.
בחברת פלדמן מזהים מגמת עלייה במכירת מוצרי אימפולס במחיר ממוצע של עד כ-5 שקלים. ההערכות הן כי אם מזג האוויר החם יימשך גם בשבוע הבא תירשם עלייה נוספת במכירות בזכות סוף השבוע הארוך של יום העצמאות. בפלדמן נערכים עם מוצרים נוספים שיושקו בקרוב ובהם שלגוני שמנת "מיני מילק בר" בטעם וניל עם פאדג' תות או בטעם פקאן עם מייפל פאדג', וכן שלגוני "כוכב ההפתעות" בטעמי אננס וענבים עם סוכריית גומי.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
