הלו 015 חזרה לספק שירותי שיחות בינלאומיות ללקוחותיה
הלקוחות שניסו הבוקר להתקשר דרך החברה לחו"ל שמעו צליל תפוס ונותקו מהשיחה. באתר החברה נכתב כי מדובר בתקלה, אולם החברה מסרבת למסור מידע אודותיה. לאחרונה ניסתה הלו להגדיל את מאגר לקוחותיה באמצעות מבצע פרסים
מי שניסה לברר פרטים באתר החברה באינטרנט hallo.co.il ראה הודעה קצרה שמתחילה בכותרת תקלה וזו לשונה: "לקוחות יקרים, אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית בהוצאת שיחות לחו"ל, אנו מטפלים בתקלה שתסתיים בקרוב. עמכם הסליחה ".

רוני לישצינסקי, מנכ''ל hallo. אין תגובה מהחברה יוני מלכא.
התקלה הופיעה דווקא בתקופה בה החברה מנסה להגדיל את מספר דקות השיחה באמצעות מבצע מפתה שמבטיח למדברים מעל דקה להיכנס להגרלה בה הפרס הראשון הוא מכונית. ובנוסף, בכל יום הבטיחה החברה להגריל אייפד 2 לאחר מהמשתמשים בשירותיה.
חברת הלו 015 עלתה לאוויר בתחילת חודש ינואר השנה והבטיחה למחייגים דרכה מחירים מפתים של אגורות בודדות לדקת שיחה. לאחר כמה מחלות ילדות שהפריעו למשוחחים דרכה, היא תפקדה בצורה תקינה כמו שאר חברות
התקשורת בארץ.
לפני כחודש יצאה החברה בהודעה כי תיכנס לתחום הסלולר ותציע למנוייה לשוחח ללא הגבלה במחיר של 99 שקלים לחודש. מייד לאחר ההודעה התברר כי לחברה אין הסכמים סגורים עם המפעילות המקומיות ולכן עדיין לא התחילה בפעילות הסלולרית.
NRG עסקים פנה למנכ"ל החברה רוני לישצ'נסקי ולמנהל השיווק רביב יצחקי, אולם לא היה ניתן להשיגם. לאשת יחסי הציבור של החברה, עדי כהן, גם לא היה מידע כל שהוא על הנעשה בה.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
