הפרארי טריין: הרכבת המהירה של איטליה הושקה
הרכבת החדשה מגיעה ל-300 קמ"ש. היא נמצאת בבעלות פרטית ועם מקימיה ניתן למנות גם את יו"ר פרארי, בהתאם היא צבועה באדום לוהט
הרכבת החדשה תאתגר את המונופול של טרנאיטליה, חברת הרכבת הממשלתית השולטת בקווים האזוריים והמהירים. על-פי רויטרס, בחברה הושקעו 1.3 מיליארד דולר, מרבית מניותיה נשלטות בידי משקיעים פרטיים ומוסדיים, ואילו 20% בבעלות חברת הרכבת הלאומית של צרפת, SNCF.
רכבותיה של NTV, שמייצרת אלסטום, מכילות 450 מושבים ונוסעות במהירות של 300 קמ"ש(המהירות המרבית המותרת בחוק). אין להן קטר והן מסתמכות על מנועים הנמצאים מתחת לכל קרון - טכנולוגיה המאפשרת
יותר מרחב לנוסעים ומגבירה את גמישות הרכבת בנוגע למספר הקרונות שהיא יכולה לשאת. כיאה למיתוג, הרכבות מסוגננות ביותר: החלק הפנימי של הקרונות מצופה בעור של
חברת פולטרונה פראו, בדומה לריפוד ברכבי פרארי או מזראטי. נוסף על כך, NTV מציעה אינטרנט אלחוטי ללא תשלום וטלוויזיה בלוויין. "זהו סופו של אחד המונופולים הממושכים בהיסטוריה של המדינה", אמר מונטזמולו במהלך נסיעה לעיתונאים מנאפולי לרומא, שארכה קצת יותר משעה. עלות הנסיעה בקו זה נמוכה יחסית - כ-20 יורו .
בשלב זה הרכבת תפעל בקו נא פולי-רומא-פירנצה-בולוניה-מילאנו, ובהמשך השנה יוארך הקו עד לסלרנו, לוונציה ולטורינו. החברה תפעיל 25 רכבות, ומטרתה להשתלט על נתח שוק של 25%-20% עד לשנת 2014 - כ-8 עד 9 מיליון נוסעים בשנה, שיאפשרו לחברה להגיע לאיזון.