תוכנית מיזוג: כך תימלטו בקיץ מהחום והלחות; כל החידושים של עולם הקירור

מזגן בריאותי בעל רכיב סטריאונייזר המנטרל גורמים מזהמים, מזגן שמחמם את המים בדוד וחוסך בחשמל ואפילו מזגן מעוצב שיוצר אפקט של תבליט אמנותי בהתאמה אישית. במיוחד לעונה החמה, קבלו את החידושים החמים של עולם הקירור

נורית קדוש | 20/6/2012 20:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הטמפרטורות שזינקו בשבועיים האחרונים כבר הצליחו להשכיח את החורף הסוער והממושך שהסתיים לא מזמן. בניסיון להתמודד עם אחוזי הלחות הגבוהים שמקפיצים את עוצמת החום רבים בוחרים להשתמש במזגן, אך עליית תעריפי החשמל הפכה את הפעולה הפשוטה והמתבקשת ליקרה מתמיד.

פתרון יצירתי לבעיה הוא מזגן שלמעט צינון הבית פועל לחימום דוד המים במקביל וכך חוסך בחשמל. מסקר שערכה חברת אלקטרה מוצרי צריכה לקראת קיץ 2012 באמצעות מכון שילוב עולה כי ל-89% מהישראלים יש מזגן, והם משתמשים בו כ-6 שעות בממוצע ביום קיץ, ול-90% מבעלי המזגנים יש מזגן גם בחדר השינה. עוד עולה מהסקר כי ל-42% מהאוכלוסייה יש בבית מזגן אחד, ל-43% יש 3-2 מזגנים , ל-11% יש 5-4 מזגנים ול-4% יש 6 מזגנים ויותר. באשר לסוגי המזגנים, ל-59% יש מזגן עילי, ל-24% יש מזגן מיני-מרכזי, ל-12% יש מזגן רצפתי, ל-4% יש מזגן חלון ול-1% בלבד יש מזגן נייד.
גלעד לרום
מזגן אלקטרה. ל-89% מהאוכלוסיה יש מזגן בבית גלעד לרום
אנטי-וירוס

לקראת העונה החמה אלקטרה משיקה מזגן מיני-מרכזי בריאותי, הכולל רכיב סטריאונייזר אינטגרלי, שלטענת החברה מנטרל גורמים מזהמים. הרכיב הוא פטנט עולמי מוגן, פרי פיתוח של החברה תעשיות בית אל, המתמחה במערכות לסינון של גזים לתעשייה, לצבא ולמגורים ולהגנה מפניהם. הסטריאונייזר מורכב בכל המזגנים המיני-מרכזיים של אלקטרה ומפיק כמות גדולה של יונים חיוביים ושליליים. בשילוב מולקולות המים שבאוויר היונים מתרכזים סביב הגופים המזהמים ומנטרלים אותם כליל.

בחברה טוענים כי בדיקות מעבדה מוכיחות את יעילות הסטריאונייזר בנטרול מגוון רחב של וירוסים, בקטריות, פטריות ועובש. המזגן הבריאותי נמכר בתוספת של 150 שקל למחירו של מזגן מיני-מרכזי רגיל.

החברה מציעה גם מזגן שקט בעל רכיב המצמצם את פליטת הרעש ב-50% בהשוואה למזגן רגיל; מערכת לבקרת טמפרטורה למזגן מיני-מרכזי, המאפשרת שליטה על הטמפרטורה בכל חדר, ניתוק הזרמת אוויר לחדרים לא מאוכלסים וחיסכון של עד 30% בצריכת החשמל בהשוואה למזגן ללא מערכת; וסדרה חדשה של מזגנים עיליים מעוצבים בעלי פאנל קדמי שטוח שעליו מודבקת מדבקת 3M של דמויות מוכרות כמו הלו קיטי, טוויטי ובאגס באני, עם 5 שנות אחריות על ההדפסה וההדבקה.

חברת תדיראן

גרופ מציגה 4 סדרות מזגנים חדשות לקיץ 2012 בטכנולוגיית האינוורטר. בחברה מבטיחים שהמזגנים חוסכים עד 50% מצריכת האנרגיה, וכך מסייעים לחסוך בחשמל ולזכות בהנחה החדשה שמבטיחה חברת החשמל למצמצי צריכה. גולת הכותרת היא מזגן מיני-מרכזי מסדרת AIR AQUA, המציע פתרון טכנולוגי שמנצל את האנרגיה מהמזגן לחימום דוד המים. חימום המים מתבצע באמצעות חיבור היחידה החיצונית של המזגן לדוד, והחברה מבטיחה כי לא נדרשת לכך עלות נוספת בזמן פעולת המזגן. עוד טוענת החברה כי בחורף פעולת חימום המים יעילה אף יותר.
תדיראן מציעה גם סדרת מזגנים דקים במיוחד, תכונה שהופכת אותם לפריט עיצובי המשתלב בחלל הביתי, וסדרת מזגנים חסכונית בדירוג אנרגטי A שלהם מערכת סינון אוויר.

גם חברת LG נערכה לקיץ הקרוב עם חידושים כמו סדרת המזגנים Art Cool Gallery, היוצרים אפקט של תבליט אמנותי בהתאמה אישית. המזגנים מעוצבים בצורת ריבוע ומצורפים אליהם 4 ציורים שניתנים להחלפה. בחברה טוענים כי המזגנים החדשים מתכתבים עם המאבק לחיסכון באנרגיה ואומרים כי "השנה הצטמצם משמעותית פער המחירים בין מערכת אינוורטר חסכונית למערכת מיזוג מהדור הקודם, ומחירי המערכת החדשה נעים בין 5,000 שקל ל-13 אלף שקל".

שאטרסטוק
מיזוג אוויר. חידושים טכנולוגיים ושירות לקוחות מתקדם שאטרסטוק
זמן ההמתנה קצר מהרגיל

לצד החידושים הטכנולוגיים החברות פועלות לחיזוק הקשר עם הלקוחות, שכן לפי ההערכות כ-60% מהרוכשים מזמינים מזגנים היישר מהמתקינים ולא מהחברה. לשם כך הקימה תדיראן מוקד ייעוץ מקצועי לרכישת מזגן, שמציע שירות טלפוני מקצועי לסיוע בפתרון הקשיים וההתלבטויות בהחלטת הרכישה. לדברי אבי זמיר, מנכ"ל תדיראן גרופ, "המחלקה החדשה מאפשרת ללקוח ליצור איתנו קשר ישיר עוד לפני שהוא מגיע לחנות, ואז אנו חושפים אותו לאיכויות ולמקצועיות שלנו כבר בשלב המקדים להחלטת הרכישה".

בתדיראן טוענים כי את מוקד השירות מאיישים יותר מ-30 יועצי מיזוג בכירים שהוכשרו לתת מענה טלפוני כולל לכל שאלה, ובכך להעניק ללקוח חוויית שירות מלאה. הייעוץ הטלפוני ניתן בחינם, ולמעוניינים מוצע גם שירות ביקור בית של יועץ מיזוג תמורת 120 שקל.
חברת טורנדו, שהשיקה השנה מזגן עם צריכת חשמל בהמתנה של וולט אחד בלבד, מנסה לקבוע סטנדרטים חדשים של שירות: הבטחה לשלוח טכנאי לבית הלקוח בתוך 24 שעות מרגע הפנייה. "אנו מתכוונים לחולל מהפכה בתחום השירות בישראל ומתחייבים שהמתנה לטכנאי לא תעלה על 24 שעות", מסכם אסף גריס, מנהל השיווק של טורנדו.

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים