מזרחי-טפחות עומד מאחורי קמפיין "ישראל סוגרת חשבון"
בשבוע האחרון פוזרו שלטי חוצות שקראו: "ב-24.6 ישראל סוגרת חשבון". מתברר שמאחורי הקמפיין לא עומדת תנועת מחאה חדשה, אלא בנק מזרחי טפחות עם קמפיין חדש לעידוד המעבר בין הבנקים
בשבוע האחרון היו לא מעט שסברו כי שלטי החוצות נועדו להעיר את המחאה החברתית לקראת הקיץ. אבל מדובר בטיזר וביריית פתיחה לקמפיין החדש לבנק מבית ראובני פרידן, בו יככב הפרזנטור דביר בנדק.
בקמפיין החדש מזרחי-טפחות מתכוונים להציג את הבנקאות ההיברידית - המבליטה את תפיסת השירות ייחודית שמעמידה במרכז את הלקוח - כסיבה לעזוב את שאר הבנקים. המהלך הזה, כך משוכנעים בבנק, יזכה לתהודה דומה לזו שזכה הקמפיין להעביר את דביר, שמלבד המחמאות הצליח לתרום למעברם של עשרות אלפי לקוחות.
במזרחי-טפחות סירבו להתייחס לנושא.

קמפיין ''ישראל סוגרת חשבון''. לא מחאה, דווקא בנק
יח''צ
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
