הצרכניה: בושם של בוס לגבר תחרותי וטחינה עם תוספות

והשבוע בצרכניה: מאסק הוא ריח מאוד נפוץ אבל לא בנוזל לשטיפת רצפות, התלהבנו מהלימונדה הוורודה ומהדיאט למון ליים, הבושם החדש של בוס נקי, סקסי ועושה חשק גם לבת הזוג ועוד

אביגיל לאפין גרא | 22/6/2012 8:25 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הוגו בוס
הוגו בוס יח''צ

בושם לגבר של בוס

מה: בית הבישום של BOSS משיק את BOSS SPORT בושם לגבר תחרותי, מונע ושאפתן. הניחוח החדש מאופיין בניחוח עצי וארומטי. התווים העליונים הם של אשכולית, הפלפל הורוד והיוזו (פרי אוריינטלי מהמזרח הרחוק), תווי הלב של לבנדר והל ותווי הבסיס של vetyver (צמח אוריינטלי), שעועית טונקה ופצ'ולי.

למה: אז נכון שקשה כבר להפתיע אותנו עם ניחוח חדש לבושם גברי כי גברים הם פחות נועזים מבחינת העדפת הניחוח לעומת הנשים. גם הבושם הזה לימוני ועצי כמו עוד הרבה אחרים, אבל הוא פשוט מעולה, נקי, סקסי ועושה חשק גם לבת הזוג להתבשם, אולי כי יש בניחוח משהו יוניסקסי. העיצוב בנאלי, אך אל תסתכלו על הבקבוק אלא על מה שיש בו.

כמה: 489 שקל ל-100 מ"ל.

איפה: ברשתות הפארם ובחנויות הנבחרות. לרגל ההשקה- בכל קנייה בסופר פארם מקבלים תיק ספורט מתנה.

ציון: 9

טחינה בלאדי של רפי כהן
טחינה בלאדי של רפי כהן יח''צ
טחינה של צבר

מה: השף רפי כהן ו"סלטי צבר" משיקים לראשונה סדרת טחינה בלאדי עם תוספות: הסדרה כוללת טחינה בלאדי עם תוספת פלפלים קלויים, טחינה בלאדי עם פטרוזיליה בתוספת גרגירי חומוס רכים וכן טחינה בלאדי עם פלפלים טריים פיקנטיים. על הטעמים והמתכונים מנצח השף רפי כהן, המלווה את המוצרים משלב פיתוח המתכונים בעזרת חומרי גלם מעולים ולאורך כל תהליך הייצור.

למה: בדר"כ אנחנו מוצאים על מדפי החנויות אחת לכמה חודשים איזה חומוס חדש עם תוספת כזו או אחרת, ועכשיו גם הטחינות קיבלו שדרוג. חבורת בלסנים הכינו מבעוד מועד פיתות מלא הטנא וניגבו במרץ את שלוש הטחינות החדשות. המסקנות: מאוד טעים. בעיקר הטחינה עם גרגירי החומוס
שנמצאים שם בכמות מאוד נדיבה, הטחינה עם הפלפלים הקלויים הגיעה למקום שני בזכות היותה מעניינת וטעימה וזו עם הפלפלים הפיקנטיים נחמדה אך אכזבה קצת את אוהבי החריף שגרסו שהיא מספיק חריפה. הבעיה היחידה היא רק המחיר הגבוה ובגלל זה יורדת פה נקודה.

כמה: 14-17 שקל ל-400 גרם (בהתאם למחירים ולמבצעים המקובלים ברשתות ובחנויות השונות).

איפה: ברשתות השיווק ובנקודות המכירה המובילות ברחבי הארץ.

ציון:7

בדין
בדין יח''צ

מרכך כביסה של בדין

מה: בדין משיק את "בדין extra בייבי" המצטרף אל סדרת מרככי הכביסה המרוכזים באריזה הקומפקטית והנוחה, המעניקים יותר ריח לאורך זמן והכל בפקק אחד קטן. זהו מרכך כביסה לתינוקות ולבעלי עור רגיש עם שילוב בלעדי של שלוש בדיקות רפואיות: מוצר היפו אלרגני, מותאם במיוחד לבעלי עור רגיש ונבדק דרמטולוגית.

למה: המרכך החדש לא מיועד רק לתינוקות, ולכן ניסינו אותו על גבר בעל עור רגיש עם לב רגיש. הבחור לא ממש הרגיש הבדל בין מרכך זה לאחר, הבגדים קיבלו את הרכות הנדרשת, הריח דומה לריח של בדין בייבי הרגיל ובגדול התחושה נעימה ולא נרשמו תגובות אלרגיות כלשהן, אך שוב, גם מרככים אחרים לא עשו לו רגישות מיוחדת.

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 23-25 שקל.

איפה: בכל רשתות השיווק.

ציון: 8

שוופס לימונים
שוופס לימונים יח''צ
משקאות לימון של שוופס

מה: יפאורה משיקה לקיץ את סדרת Schweppes lemon בטעמים החדשים: למון ליים, דיאט למון ליים, לימונייד ולימונדה ורודה. מסקר שערכה חברת טלסקר עבור יפאורה לרגל השקת הסדרה עולה כי משקאות לימוניים עדיפים על הישראלים על פני כל טעם אחר. 50% מהנשאלים מעדיפים משקאות בטעמים לימוניים, בעוד שבמקום השני קיימת העדפה למשקאות בטעמי תפוזים ותפוחים.

למה: מסתבר שכפריקית של דיאט ספרייט ביומיום אני עונה על תוצאות הסקר, לכן שמחתי לנסות את הסדרה החדשה. הסדרה מרעננת בטעמה וברעיון שלה שנותן בראש לספרייט הוותיק ומביא משהו יותר צעיר למדף המשקאות בסופר. אני ועוד טועמים התלהבנו מהלימונדה הוורודה ומהדיאט למון ליים. נסו את זה עם פרוסת לימון טרי בפנים וזה יופי של משקה לקיץ.

כמה: 9 שקלים.

איפה: ברשתות השיווק.

ציון: 8

סנו פוליוויקס
סנו פוליוויקס יח''צ

נוזל לשטיפת רצפה של סנו


מה: חברת סנו משיקה ריח חדש בסדרת סנו פוליויקס לרצפות: סנו פוליויקס גרניט פורצלן בריח MUSK. סנו פוליויקס גרניט פורצלן מכיל נוסחה ייחודית המותאמת במיוחד לרצפות גרניט פורצלן ושיש. המוצר מנקה ביסודיות, מבריק ומשאיר שכבת הגנה על הרצפה.

למה: מאסק הוא ריח מאוד נפוץ כבושם כפני עצמו וכמרכיב בהרבה בשמים שונים, כפי ששמתם לב במדורים קודמים. כשהוא בא לידי ביטוי בחומר לניקוי רצפה- זה פשוט לא זה. הריח לא קשור לכלום ויוצר ניחוח לא ממש מוצלח בלשון המעטה. עדיף לחזור לריחות הסטנדרטיים של פרחים או לריחות החדשים של מרככי כביסה כפי שיצאו לאחרונה לשוק.

כמה: אריזת 4 ליטר: שקלים, אריזת 2 ליטר: 23 שקלים.

איפה: ברשתות השיווק.

ציון: 5

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים