קמפיין פייסבוק נגד חברת הביטוח גם לאחר ששילמה לשחר גרינשפן
חברת הביטוח נתונה למתקפה באינטרנט בשל הפצת מייל של אחותה של שחר גרינשפן הקורא להחרים את החברה בשל התאונה של שחר שנותרה במצב נכות קשה לאחר שנהג שיכור פגע בה

שחר גרינשפן. נותרה במצב נכות קשה לאחר שנהג שיכור פגע בה. צילום: פלאש 90
מדובר בפנייה שאינה רלוונטית, מאחר שהצדדים הגיעו להסכמה, ומלוא הסכום שולם למשפחת גרינשפן לפני כ-4 חודשים . באחרונה עלה שוב הנושא עם תחילת הדיונים בבית המשפט העליון על עונשו של הדורס, בעקבות עתירת המשפחה להחמיר
את העונש הקל. על הדורס הוטלו 600 שעות עבודות שירות ו-6 שנות שלילת רישיון.
"אנחנו ביטחנו את הנהג הפוגע, ולא פגענו בשחר בעצמנו", אמר גורם בחברה. "לפעמים נראה שאנשים שוכחים את זה". בחברה מדגישים שלצדדים אין כל מחלוקת, ולמשפחה אין כל טענות כלפי החברה לאחר שההסכם נחתם והפיצויים שולמו. ב-4 במרס הגיעו הצדדים להסכמה במסגרת הליך גישור, וב-20 במרס שלחה החברה צ'ק על סך 8.7 מיליון שקל לעו"ד של המשפחה ענת קאופמן, ומהם נגזרו שכר טרחת עורך דין בגובה 1.12 מיליון שקל. נוסף על כך, המשפחה קיבלה כפיצוי 2.6 מיליון שקל מביטוח לאומי.
מחברת שירביט נמסר בתגובה: "אנחנו תקווה ששחר תצליח להשתקם".

יעל ושחר גרינשפן. לפני התאונה.
צילום רפרודוקציה
