"משאבת הכסף" מסבה לרשת הפסדים

הרייטינג הההולך ויורד של התוכנית שצנח ל-10.3% הביא לקיטון בהכנסות מפרסום בה. לפי הערכות בכל פרק מושקעים 450 אלף שקל כשההכנסות השבוע עמדו על 400 אלף בלבד

מיה מנע | 11/7/2012 13:29 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
משאבת הכסף" לא מצליחה להכניס כסף לזכיינית ערוץ 2  רשת, לפחות בישראל. הרייטינג של התוכנית בהנחיית ליאור סושרד, צנח ביום שישי האחרון ל-10.3% בלבד. מדובר בשיעור ההופך אותה ללא ריווחית בעבור הזכיינית.
ליאור סושרד. יש קסם אין כסף
ליאור סושרד. יש קסם אין כסף צילום: בייגל
 
לפי הערכות גורמים בשוק עלות נקודת רייטינג ברשת נאמדת בסכום של בין 1,300- 1,500 שקלים. לאחר קיזוז העמלות בשיעור של כ-25% הכניסה התוכנית ששודרה בשישי האחרון סכום של כ-400 אלף שקלים בלבד, כאשר עלות הפקת פרק נאמדת בכ-450 אלף שקלים.

משאבת הכסף הושקה במאי האחרון עם רייטינג של % 18.4 בתוכנית הראשונה שמאז נמצא בירידה. מתחילת יוני רייטינג התוכנית לא מצליח לחצות את רף ה-15%  ועומד בממוצע על
14.7%. שיעור הרייטינג יחד עם ממוצע דקות הפרסום שעומד על 15.7 על פי יפעת בקרת פרסום, הופך את התכנית ללא רווחית, כאמור.

יחד עם זאת, מה שאולי מציל את "משאבת הכסף" הן החסויות והפרסים והאפשרות שהפורמט יימכר לחו"ל. שותפותיה של  רשת בזכויות על הפורמט הן  החברות תנין הפקות ודורי מדיה והתכנית עלתה כחלק מפיילוט עולמי כשהמטרה היא לכוון לשוק הבינלאומי.

הפורמט שהוצג בפסטיבל מיפ אחרון על ידי דורי מדיה זכה להתעניינות בקרב רשתות טלוויזיה בחו"ל, וחלקם אף שלחו את נציגיהם לישראל כדי לצפות בהקלטת התוכנית. עד היום 15 מדינות קנו את האופציה להפיק את הפורמט.

ברשת סירבו להתייחס לדברים.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים