קשת מקימה חטיבה בינ"ל לשיווק התוכן בחו"ל
זכיינית ערוץ 2 מקימה את החטיבה לאחר שרשמה מספר הצלחות בשוק העולמי: בין היתר סדרת "הומלנד" - הגרסה האמריקאית לחטופים, וסדרת הדוקו-ריאלטי "שלוש" שתעלה לשידור ב-CBS

אבי ניר. מקימים חטיבה לשיווק התכנים בחו"ל. צילום: בייגל
בשנים האחרונות זכתה קשת להצלחה עם "הומלנד", הגרסה האמריקאית לחטופים שבה היו שותפים יוצר חטופים גדי רף ואבי ניר, מנכ"ל קשת. "הומלנד" שזכתה בגלובס הזהב משודרת גם באנגליה. בנוסף, בעוד כשבועיים צפויה לעלות לשידור בארצות הברית ברשת CBS סדרת דוקו הראליטי "שלוש", שתופק בשיתוף קשת.
המחלקה הבינלאומית תרכז ותהיה אחראית על פעילות קשת פורמטס, כאשר קרן שחר, תמשיך לנהל את מחלקת קשת פורמטס בישראל. שטרוזמן שיעמוד בראש המחלקה הבינלאומית שימש בתפקידו
סמנכ"ל תוכן בהוט. לפני כן, בשנת 2007, היה סגן נשיא תחום המדיה הדיגיטלית בזרוע הבינלאומית של רשת פוקס. כמו כן הוא עסק
באנגליה בפיתוח וניהול מיזמי מדיה. "המוניטין המתמשך של קשת ביצירת ומכירת תכנים וכמובן ההצלחה האדירה של הומלנד, כבר הפך אותה לשם דבר בקרב גופי שידור ומפיקים בעולם.
אין דבר שהוליווד מחפשת היום יותר מאשר רעיונות מקוריים ומתכונים מוכחים להצלחה - בדיוק מה שקשת יודעת לספק. אני גאה להצטרף לקבוצה המוכשרת הזו ולהיות חלק ממהלך שנותן אופק בינלאומי ליצירה ישראלית", מסר שטרוזמן.
אבי ניר הוסיף: "אנו מאמינים שניסיונו של אלון, המשלב הכרות מעמיקה עם גופי תוכן ותקשורת בזירה הישראלית והבינלאומית, לרבות בתחומי הפיתוח העסקי והניו מדיה, יהווה תרומה משמעותית להתרחבותה וביסוסה של קשת כגוף תקשורת מוערך ומוביל בעולם".
עוד במסגרת הפעילות הבינלאומית של קשת בחו"ל: הזכיינית מישראל חתמה על הסכם עם אתר הווידאו השני בגודלו בעולם – hulu שבמסגרתו תעלה לשידור "חטופים".