חברת פלאפון תשהה את הפסקת ההתקשרות עם call
פלאפון תשהה את הפעילות כדי למנוע פיטורים של מעל 150 עובדים בעלי מוגבלויות שונות המשולבים בעמדות המענה הטלפוני בחברה

פלאפון. משהים את הפסקת ההתקשרות עם call. צילום:מירית שחם
אתמול פורסם כי חברת פלאפון תסיים את ההתקשרות עם שתי חברות המעניקות לה שירותים חיצוניים, כאשר המשמעות היא פיטורים של כ-200 עובדים. שתי החברות שעימן הוחלט להתפסיק את ההתקשרות הן תקשוב ו-call, שהעניקו שירות מענה טלפוני ללקוחות פלאפון במיקור חוץ במשך שנים. דרך חברת תקשוב שפלאפון כבר התנתקה ממנה לפני כשבועיים הועסקו 40 עובדים ובאמצעות חברת call מועסקים כמוקדנים כ-150 עובדים בעלי מוגבליות פיזיות ונפשיות, במסגרת פרויקט "כל יכול".
ההחלטה על ההתעיילות התקבלה בפלאפון בין היתר בעקבות המעבר לפעילות באמצעות האינטרנט.
משרד התקשורת החל לקדם שימוע שיאפשר שינוי בתנאי הרישיון של חברות הסלולאר על מנת להרחיב את הפעילות באמצעות האינטרנט, כולל חתימה על הסכמים מול לקוחות.
בחברת פלאפון אישרו את הדברים, והסבירו כי הצעד התבקש בעקבות "החרפת הרגולציה והצורך בהמשך ביצוע מהלכי התייעלות". ואולם בעקבות הפרסומים ובעקבותם הביקורת הציבורית הודיעה היום חברת פלאפון כי לא תפסיק את ההתקשרות עם חברת call ותנסה למצוא פתרון יחד עם החברה, תוך פנייה לממשלה בבקשה לסיוע.
מחברת פלאלפון נמסר: "פלאפון היא החברה היחידה במשק שמעסיקה מספר כה גבוה של בעלי מוגבלויות ורואה ב'כל יכול' פרויקט לאומי וקהילתי, אותו הקמנו, ובו תמכנו מיומו הראשון במשך כמעט חמש שנים, בהיקף של 20 מיליון שקל. פלאפון מקווה שהממשלה תירתם בתקצוב הפעילות ובהפיכתה לפרויקט בסדר העדיפויות הלאומי, למשל כהכרזת הפעילות כאזור פיתוח א'".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
