אלון מרחיבה את רשת AM:PM באמצעות זכיינים
ויסמן קנה את הרשת ב-143 מיליון שקל לפני 6 שנים, ומאז הואט קצב צמיחתה

סניף AM-PM. התרחבות מהירה בעזרת הזכיינים רועי נגרי
ב-2011 מנתה הרשת 49 סניפים, ומאז לא נפתחו חנויות חדשות. המעבר למודל ההפעלה באמצעות זכיינים יאפשר לוויסמן לבצע התרחבות מהירה, שכן הדבר לא יהיה כרוך בעלויות הקמה ותפעול, אשר יוטלו על הזכיין. נוסף על כך, מכירת הזיכיונות תיצור לחברה אפיק הכנסה נוסף. בכוונת ויסמן להרחיב באמצעות הזכיינים את הרשת, הפועלת בעיקר בתלאביב, לכל אזורי הארץ.
במצגת לשוק ההון שפרסמה דור אלון, המפעילה את חנויות הנוחות של קבוצת אלון, נחשף כי מאז 2007 מצויות מכירות חנויות הנוחות של הקבוצה בצמיחה בשיעור דו-ספרתי העולה משנה לשנה.
בשנת 2008 עלו המכירות ב-22%, ב-2009 הן עלו ב-37%, ב-2010 ב-60% וב-2011 ב-79%. מגמה זו התרחשה במקביל לשחיקה ברווחים ממכירת דלק, בשל צמצום מרווח השיווק על-ידי הממשלה. בשנת 2011 הורד מרווח השיווק על בנזין 95 אוקטן בשירות עצמי ב-16 אגורות.
בקבוצת אלון אישרו כי החברה החלה במכירת זיכיונות לרשת, וצופה כי הדבר יביא להתרחבות ארצית מהירה.