גל ההתייקרויות נמשך:מנעמים מעלה מחירים

החברות הקטנות מצטרפות ליצרניות המזון הגדולות ומייקרות מוצריהן. חברת מנעמים הודיעה על העלאת מחירי הוופלים מתוצרתה ב-7%. יפאורה תייקר משקאות, ביניהם ספרינג, ומיץ פז ב-5%

נורית קדוש | 14/10/2012 18:04 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי גל ההתייקרויות שיצרו חברות המזון הגדולות ובהן אסם, קוקה קולה ויוניליוור בשבועות האחרונים, מצטרפות החברות הקטנות למגמה ומעלות מחירים בשיעור דומה. היום הודיעה חברת מנעמים על העלאת מחירי הוופלים מתוצרתה ב-7%.
מוצרי מנעמים. מתייקרים
מוצרי מנעמים. מתייקרים צילוםל: יח''צ


לדברי ליאורה בירנהק, מנכ"ל מנעמים, אין בהתייקרות זאת לכסות את העלויות שספג המפעל בשנים האחרונות. "כל חומרי הגלם עלו בצורה חדה וגם כשירדו מהשיא אליו הגיעו, הם עדיין גבוהים מהעבר. בשונה מהחברות הגדולות, למפעלים קטנים אין מרווחים גדולים. אנחנו קונים את החומרים במחירים גבוהים יותר ומוכרים לצרכן במחיר נמוך יותר ולכן העלאת המחיר הזאת היא חיונית עבורינו".

בכך הצטרפה מנעמים לחברת המשקאות יפאורה, אשר הודיעה
בסוף השבוע לרשתות השיווק על התייקרות בשיעור של כ-5% במשקאות ספרינג, RC קולה, מיץ פז, קריסטל ושוופס.

ערב קודם לכן העבירה ויטה, שבבעלות זכי שלום מבעלי רשת חצי חינם, לרשתות מחירונים עדכניים המשקפים התייקרות בשיעור 3%-6%. לטענת מנכ"ל החברה אושיק אפרים, באחרונה הושתו על הארגון עלויות כבדות, בהן לא יוכל לשאת מבלי לייקר מחירי המוצרים לצרכן. ״עליית המזוט גרמה לתוספת עלות של 7 מיליון שקל, חוק האריזות הוסיף עוד למעלה ממיליון שקל וזה לפני שהזכרתי את התייקרות חשמל, המים וכלי העבודה״. צריך להבין שאנחנו לא חברה עם 40%-50%  רווח גולמי שלמרות זאת מעלות מחירים בשיעור חד, הרווחיות שלנו זעומה והעלייה שאנחנו מבקשים היא מאד צנועה״.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים