61 אחוז ירכשו מוצר מחברה שתורמת לקהילה

סקר כנס "מעורבים" של מעריב חושף כי מרבית הציבור מעדיף חברות שמקפידות לתרום או לפעול לקידום נושאים חברתיים; נשים מייחסות לכך חשיבות רבה יותר מגברים

יובל גורן | 16/1/2013 10:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
61 אחוז מהציבור סבורים כי חשוב לבדוק ולהעדיף לשלם לחברות המקדמות נושאים חברתיים או פועלות למען התרומה לקהילה - כך עולה מסקר "מאגר מוחות" שנערך עבור מוסף "מעורבים" של "מעריב" שייצא לאור ביום שישי הקרוב.
61% ירכשו מוצרים מחברות התורמות לקהילה.
61% ירכשו מוצרים מחברות התורמות לקהילה. יחצ


23 אחוז מהנשאלים בסקר, אשר יוצג במלואו בגיליון "מעורבים",  ענו כי הם מייחסים לכך חשיבות רבה מאוד, 38 אחוז השיבו כי פעילות החברה שממנה הם רוכשים מוצרים הינה חשובה, 12 אחוז מייחסים לכך חשיבות בינונית, ואילו 18 אחוז ציינו כי הם לא מייחסים חשיבות למעורבות החברה שממנה הם רוכשים מוצרים בתחום התרומה לקהילה או בקידום נושאים חברתיים. 

מבחינת מאפייניהם של הנשאלים בסקר עולה כי נשים מייחסות חשיבות רבה יותר לרכישת מוצרים מחברה התורמת לקהילה, דתיים-לאומיים מייחסים לכך חשיבות רבה יותר מחילונים, מסורתיים וחרדים (בסדר יורד), ואילו ילידי הארץ מייחסים לכך חשיבות רבה יותר לעומת עולים חדשים.

ממצאי סקר דעת הקהל בנושא מעורבות

בחברה ובקהילה שבו נבחנו עמדות הציבור באשר לדמות המתאימה ביותר לתפקיד שר האוצר בממשלה הבאה, דירוג הארגונים המועדפים לתרומה כספית ומידת התדירות הממוצעת שבה הציבור בישראל תורם מכספו למטרות חברתיות שונות - יוצגו בכתבה שתופיע בגיליון "מעורבים" שייצא לאור לקראת הכנס שיתקיים בסוף השבוע.

היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

עוד ב''כלכלה בארץ''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים